Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : UZ Leuven
Postadres : Herestraat 49, 3000 Leuven , BE - 3000 Leuven
Contactpersoon: Administratief Gebouw, dienst materiaalbeheer, grijze pijl, 3de verdiep tav. Annelies Michiels
E-mail: paf.materiaalbeheer@uzleuven.be
Internetadres(sen): www.uzleuven.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=304237
I.3. Communicatie
Officiële benaming : AWG Architecten
Postadres : Paardenmarkt 85 ,BE -2000 Antwerpen
E-mail: ilse.vanberendoncks@awg.be
Internetadres(sen): http://www.awg.be http://www.awg.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Openbare procedure voor werken. Referentie TE011552.P10: inkomzone west, OPG 3 - perceel afwerking Referentienummer: UZ Leuven-TE011552.P10-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 45215141
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
De realisatie van de inkomzone vormt het sluitstuk voor de realisaties binnen het ziekenhuiskwadrant in aansluiting met het onderzoeks- en onderwijskwadrant. Het project omvat een ondergronds parkeergebouw voor de campussite Gasthuisberg, met daarin circa 1000 parkeerplaatsen en een k&r-zone. Daarenboven behelst het project onder andere een centraal ontsluitingspunt (stijg-en daalpunt) en een verbindingstunnel.
De totale oppervlakte van het project bedraagt 43.000 m².
Middels huidige opdracht zal de Opdrachtgever overgaan tot het aanstellen van een Ondernemer die zal instaan voor de afwerking van zoals vernoemd in bovenstaande opdracht.
Voor een uitgebreide omschrijving van de opdracht wordt verwezen naar de technische bepalingen van het bestek.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE242
II.2.4. Beschrijving
De realisatie van de inkomzone vormt het sluitstuk voor de realisaties binnen het ziekenhuiskwadrant in aansluiting met het onderzoeks- en onderwijskwadrant. Het project omvat een ondergronds parkeergebouw voor de campussite Gasthuisberg, met daarin circa 1000 parkeerplaatsen en een k&r-zone. Daarenboven behelst het project onder andere een centraal ontsluitingspunt (stijg-en daalpunt) en een verbindingstunnel. De totale oppervlakte van het project bedraagt 43.000 m². Middels huidige opdracht zal de Opdrachtgever overgaan tot het aanstellen van een Ondernemer die zal instaan voor de afwerking van zoals vernoemd in bovenstaande opdracht.
II.2.5. Gunningscriteria
Prijs
II.2.7. Looptijd
304 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2018-05-03 14:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 6 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2018-05-03
Plaatselijke tijd: 14:00
Adres: UZ Leuven, campus Gasthuisberg, administratief gebouw, vergaderzaal Bach, grijze pijl, 1ste verdiep
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Klik op de link. Hierna zal er worden gevraagd om inte loggen; gebruik hiervoor uw eigen mailadres. Nadien zal u in uw mailbox eenmail toekrijgen met verdere instructies voor het downloaden van deaanbestedingsdocumenten (paswoord,.)Voorwaarde is dat u met internet explorer als browser werkt Alle briefwisseling geschiedt in het Nederlands. Partij voor briefwisseling tijdens de vragenronde:Ontwerper: Alle briefwisselingAWG Architecten Paardenmarkt 85 2000 Antwerpenilse.vanberendoncks@awg.beEen kopij van zijn briefwisseling wordt door de aannemer overgemaakt aan de Ontwerper (op het e-mailadres ilse.vanberendoncks@awg.be) en aan de Opdrachtgever (op het e-mailadres bouwteamInkomzoneWest@uzleuven.be). Gedurende de offerteperiode en vóór toewijzing kan enkel schriftelijk inlichtingen bekomen worden. Het aantal vragenrondes dat voorzien wordt, is één (1)- voor alle schriftelijke vragen die zijn toegekomen bij de Ontwerper uiterlijk 19-04-2018 zal schriftelijk worden geantwoord uiterlijk 26-04-2018 ;Er zal niet meer worden geantwoord op vragen die bij de Ontwerper en/of de Opdrachtgever zijn toegekomen na 19-04-2018 . Dit doet evenwel geen afbreuk aan de meldingsplicht van de inschrijver op het vlak van vergissingen en leemten in de zin van art. 83 en 86 van het KB Plaatsing. Na toewijzing zal de aannemer alle briefwisseling richten aan:Universitaire Ziekenhuizen LeuvenTechnische dienst - T.a.v. Leidend Ambtenaar Inkomzone west-OPG3Herestraat 493000 Leuvene-mail: bouwteamInkomzoneWest@uzleuven.beEen kopie van alle briefwisseling wordt overgemaakt aan de Ontwerper, de Constructiemanager en de Veiligheidscoördinator. Elke elders geadresseerde briefwisseling zal aanzien worden als ongeldig en niet bestaande.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbanken van Leuven
Smoldersplein 5 , BE - 3000 Leuven
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-03-28