Zorgbedrijf Leuven, Ocmw-vereniging Van Publiek Recht

Vervangingsnieuwbouw Booghuys. Perceel 02 : liften



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Zorgbedrijf Leuven, OCMW-vereniging van publiek recht
Postadres :  Andreas Vesaliusstraat 47 , BE - 3000   Leuven
Contactpersoon:   Mevrouw Siska Dutillieux
Tel:   +32 16248251
Fax:   +32 16248249
E-mail:   siska.dutillieux@zorgleuven.be
Internetadres(sen):   www.zorgleuven.be  

I.3. Communicatie

Officiële benaming :  Centrale Aankoopdienst - Zorg Leuven
Postadres :  Geldenaaksebaan 430 ,BE -3001   Heverlee
Contactpersoon:   Mevrouw Siska Dutillieux
Tel:   +32 16248251
Fax:   +32 16248249
E-mail:   siska.dutillieux@zorgleuven.be
Internetadres(sen):   www.zorgleuven.be  

AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Vervangingsnieuwbouw Booghuys. Perceel 02 : liften  
Referentienummer:   ZL-FCD-2018-002
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  42416100
II.1.3. Type opdracht :  werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE

II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE242
Voornaamste plaats van uitvoering:   Woonzorgcentrum Booghuys, Vlamingenstraat 3 te 3000 Leuven
II.2.4. Beschrijving
Vervangingsnieuwbouw Booghuys. Perceel 02 : liften  
II.2.5. Gunningscriteria
Prijs
II.2.7. Looptijd
570   dag(en)
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
Het loutere feit van de indiening van de offerte door de inschrijver geldt als de impliciete verklaring op erewoord van de inschrijver dat hij zich niet bevindt in één van de uitsluitingsgevallen bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de Wet Overheidsopdrachten.Het volstaat dat de inschrijver bij zijn offerte een uittreksel uit zijn strafregister voorlegt.De Aanbesteder zal via de Telemarc-databank zelf de overige nodige ondersteundende documenten en certificaten opvragen.Daarnaast voegt de inschrijver aan zijn offerte de nodige documenten en certificaten toe m.b.t. de selectiecriteria en de regels en criteria voor de beperking van het aantal kandidaten. Zie het offerteformulier.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
niet van toepassing
Eventuele minimumeisen:
niet van toepassing

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
De technische bekwaamheid van de inschrijver wordt getoetst aan de hand van de volgende bewijzen:  het bewijs dat de inschrijver voldoet aan de gestelde kwaliteitsnormen;Beschrijving van de maatregelen om de kwaliteit te waarborgen van de door de inschrijvers voorgestelde onderaannemers en leveranciers.Minimaal niveau:Uit de beschrijving moet op afdoende wijze blijken dat de inschrijver een deugdelijk systeem heeft dat leidt tot de selectie van kwalitatieve onderaannemers en leveranciers, die voldoen aan de eisen van de opdrachtdocumenten en de toepasselijke wetgeving. de studie- of beroepskwalificaties van het personeel dat met de leiding van de werken wordt belast;Naam en beroepskwalificaties (opleiding, aantal jaren relevante ervaring, lijst met referenties van afgewerkte projecten) van de personen die direct betrokken zullen zijn bij de leiding, uitwerking en opvolging van deze opdracht.

Eventuele minimumeisen:
Projectleider :
- opleiding burgerlijk of industrieel ingenieur bouw; indien graduaat bouw, minstens tien jaar werkervaring;
- Minstens vijf jaar effectieve ervaring als projectleider en minstens drie referenties in deze functie van een bouwproject van gelijke omvang;
Werfleider :
- opleiding burgerlijk of industrieel ingenieur bouw; indien graduaat bouw, minstens tien jaar werkervaring;
- Minstens vijf jaar effectieve ervaring als werfleider en minstens drie referenties in deze functie van een bouwproject van gelijke omvang;
De inschrijver stelt eveneens voor elk profiel een back-up voor die ook aan deze minimale eisen voldoet.
Vereiste erkenning: N1 (Liften, goederenliften, roltrappen en roltapijten), Klasse 2


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2018-05-03   14:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj):   2018-08-31
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum:   2018-05-03
Plaatselijke tijd:   14:00 Inlichtingen over gemachtigde personen en de openingsprocedure
Er is een gesloten opening van de offertes voorzien


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33 ,  BE - 1040   Brussel
Tel:   +32 22349611

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-03-23

Annonces similaires du BDA :