Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : vzw Scholengemeenschap Sint Vincentius
Postadres : kerkomtrek 13 , BE - 8960 Menen
Contactpersoon: Vrije Basisschool St. Joris t.a.v. Mevr. Monique Leenknecht
Tel: +32 56512889
E-mail: monique.leenknecht@sint-joris.net
Internetadres(sen): http://www.sint-jorisschool.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=303565
I.3. Communicatie
Officiële benaming : Snoeck & Partners nv, part of Sweco
Postadres : Engelse Wandeling 70 ,BE -8510 Marke
Contactpersoon: Snoeck & Partners, part of Sweco, t.a.v. mevr. Nel Decock
Tel: +32 56210439
E-mail: nel.decock@swecobelgium.be
Internetadres(sen): www.snoeckpartners.be www.snoeckpartners.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
2190 Menen: Basisschool St.-Joris - Inrichten klas in voormalige pastorie Referentienummer: Snoeck en partners nv-2190-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 45000000
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
De bestaande pastoriewoning werd aangekocht door de school. De achterbouw wordt gesloopt en opnieuw gebouwd. Het volledige gebouw wordt gerenoveerd en voorzien van de nodige brandcompartimenteringen. Op het gelijkvloers wordt er een kleuterklas ingericht, op de verdieping komt er een leraarskamer en kantoorruimte met bijhorend sanitair.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE254
II.2.4. Beschrijving
Inrichten klas in voormalige pastoriewoning
II.2.5. Gunningscriteria
Prijs
II.2.7. Looptijd
120 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht
III.2.2 Voorwaarden inzake de uitvoering van de opdracht:
Vereiste erkenning van aannemers : categorie D klasse 3
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2018-04-19 12:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 6 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
De termijn dewelke de inschrijver door zijn offerte gebonden blijft bedraagt 180 kalenderdagen, te rekenen vanaf de uiterste datum voor ontvangst.toegang tot het digitaal dossier dient worden aangevraagd via mail naar nel.decock@swecobelgium.be
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Eerste voorzitter van de Raad van State
Wetenschapsstraat , BE - 1040 Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-03-22