H.-hartcollege-tervuren V.z.w.

Schoonmaak van lokalen van Heilig Hartcollege Tervuren



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  H.-Hartcollege-Tervuren v.z.w.
Postadres :  Albertlaan 44 , BE - 1970   Wezembeek-Oppem
Contactpersoon:   Mevrouw Ingrid Bertels
Tel:   +32 27673549
Fax:   +32 27671019
E-mail:   boekhouding@hhc.world
Internetadres(sen):   www.hhc.be  


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Schoonmaak van lokalen van Heilig Hartcollege Tervuren  
Referentienummer:   2017/011
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  90900000
II.1.3. Type opdracht :  diensten
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE

II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE241
Voornaamste plaats van uitvoering:   H.-Hartcollege-Tervuren v.z.w., Albertlaan 44 te 1970 Wezembeek-Oppem
II.2.4. Beschrijving
De opdracht betreft het periodiek schoonmaken van de lokalen en inhoud van volgende schoolgebouwen in de Albertlaan 44 -1970 Wezembeek-Oppem .   Gebouw A, gebouw B, gebouw C, gebouw D, gebouw E, gebouw F, gebouw G, feestzaal, sportzaal en sanitair gebouw.   De opdracht wordt aan één enkele dienstverlener gegund.   Het H.-Hartcollege is in verbouwing. In functie van het verloop van de verbouwingen zullen een aantal lokalen tijdelijk niet in gebruik zijn. De vermoedelijke hoeveelheden in de inventaris weerspiegelen een benadering van de gemiddelde voorspelde bezetting van de lokalen gedurende de looptijd van de overeenkomst.  
II.2.5. Gunningscriteria
Kwaliteitscriteria:
*  Werkplanning, werkorganisatie en opvolging  -  weging:   15
*  Communicatie en kwaliteit  -  weging:   10
*  Personeelsbeleid  -  weging:   10
*  Technische middelen  -  weging:   5
*  Milieuvriendelijkheid  -  weging:   5
Kost:
*  Prijs  -  weging:   40
*  Calculatie  -  weging:   5
*  Werkuren schoonmaak  -  weging:   10
II.2.7. Looptijd
10   maand(en)
Verlenging mogelijk:   JA
Niet gespecifieerd  


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
De inschrijver legt het door hen ingevulde Uniform Europees Aanbestedingsdocument voor, dat bestaat uit een bijgewerkte eigen verklaring en dat door de aanbestedende overheid als voorlopig bewijs wordt aanvaard ter vervanging van door overheidsinstanties of derden afgegeven documenten of certificaten die bevestigen dat de betrokken inschrijver aan alle hierna vermelde voorwaarden voldoet :1° hij bevindt zich niet in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016;2° hij voldoet aan de toepasselijke selectiecriteria als vastgesteld overeenkomstig artikel 71 van de wet van 17 juni 2016.

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
* Een lijst van gelijkaardige diensten die gedurende de afgelopen drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag en de datum en van de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren. De diensten worden aangetoond door attesten die de bevoegde autoriteit afgeeft of medeondertekent of in het geval van diensten voor een particuliere afnemer, door attesten van de afnemer.* Het bewijs van de inschrijving van de kandidaat of inschrijver in het beroeps- of handelsregister overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar ze gevestigd is. Het bewijs wordt geleverd door een attest, of, bij ontstentenis, door een verklaring onder eed.* Een geldig ISO 9001 (versie 2015) certificaat, of een verklaring of bewijzen inzake gelijkaardige maatregelen op het gebied van kwaliteitsbewaking.* Een geldig ISO 14001 (versie 2015) certificaat, of een verklaring of bewijzen inzake gelijkaardige maatregelen op het gebied van milieubeheersystemen.* De inschrijver beschikt over een attest van lidmaatschap van de ABSU (Beroepsfederatie).* Een verklaring dat de inschrijver een regionaal kantoor heeft in de buurt van de locatie waar de opdracht dient uitgevoerd te worden.

Eventuele minimumeisen:
* Een minimum van 3 vergelijkbare opdrachten (schoonmaak van schoolinstellingen + EUR50.000/jaar exc btw) in de regio Tervuren-Leuven-Aarschot.
* Het regionale kantoor bevindt zich binnen de 50 km. van de locatie waar de opdracht dient uitgevoerd te worden.
* De inschrijver beschikt over een attest van lidmaatschap van de ABSU (Beroepsfederatie).
* De nodige interventietijd van de verantwoordelijke om ter plaatse te zijn bedraagt maximum 30 minuten.


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2018-04-26   10:30
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj):   2018-08-24
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum:   2018-04-26
Plaatselijke tijd:   10:30
Adres:   K104 - Gelijkvloers gebouw K Inlichtingen over gemachtigde personen en de openingsprocedure
Er is een publieke opening van de offertes voorzien


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte: 28/03/2018 om 13.30Het plaatsbezoek start in H.-Hartcollege - Albertllaan 44- 1970 Wezembeek-Oppem aan gebouw A, vervolgens gebouw E - sportzaal - feestzaal - gebouw G - gebouw D - gebouw F - sanitaire blok - gebouw B - gebouw C. De grondplannen van de gebouwen worden in de cloud gevoegd. De opgegeven maten, m², . worden enkel gegeven ten titel van inlichting en zijn dus niet bindend, deze dienen ter plaatste (tijdens het plaatsbezoek) door de inschrijver geverifieerd te worden.De inschrijver zal na het indienen van zijn offerte niet gerechtigd zijn prijsverhogingen door te voeren die voortvloeien uit het niet (of niet volledig) kennen van de bestaande toestand of van de omvang van deze opdracht bij het opmaken van de offerte.Inschrijven voor deze plaatsbezoeken is verplicht en kan tot 1 dag voor de geplande datum via boekhouding@hhc.world.De gestelde vragen tijdens het plaatsbezoek uitgaande van de inschrijvers worden genotuleerd en nadien behandeld. Elke inschrijver ontvangt de antwoorden hierop via mail.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van Bestuur H.-Hartcollege-Tervuren v.z.w.
Albertlaan 44 ,  BE - 1970   Wezembeek-Oppem
Tel:   +32 27673549

VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
Raad van Bestuur H.-Hartcollege-Tervuren v.z.w.
Albertlaan 44 ,  BE - 1970   Wezembeek-Oppem
Tel:   +32 27673549

VI.4.3 Beroepsprocedure
Precieze aanduiding van de termijn(en) voor beroepsprocedures
15 kalenderdagen

VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Boekhouding HHC
Albertlaan 44 ,  BE - 1970   Wezembeek-oppem
Tel:   +32 27673549

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-03-16

Annonces similaires du BDA :