Politiezone Zennevallei

Schoonmaak van de politieposten van de politiezone Zennevallei



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Politiezone Zennevallei
Postadres :  Pepingensesteenweg 250 , BE - 1600   Sint-Pieters-Leeuw
Contactpersoon:   Mevrouw Jessie Van Loo
Tel:   +32 23639355
Fax:   +32 23599944
E-mail:   jessie.vanloo@politiezennevallei.be
Internetadres(sen):   www.lokalepolitie.be/5905  


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Schoonmaak van de politieposten van de politiezone Zennevallei  
Referentienummer:   2018-5905-001
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  90900000
II.1.3. Type opdracht :  diensten
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE

II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE241
Voornaamste plaats van uitvoering:   Politiezone Zennevallei, Pepingensesteenweg 250 te 1600 Sint-Pieters-Leeuw
II.2.4. Beschrijving
De huidige opdracht heeft als voorwerp het onderhoud en de schoonmaak van de lokalen van de commissariaten en de kantoren die door de politiezone 5905 gebruikt worden en dit overeenkomstig de voorwaarden van huidig bijzonder bestek, namelijk de schoonmaak van volgende gebouwen:   1. De politiepost Brabantpoort, Pepingensesteenweg 250, 1600 Sint-Pieters-Leeuw;   2. De politiepost Zuun, Generaal Lemanstraat 47, 1600 Sint-Pieters-Leeuw;   3. De politiepost Beersel - Rondenbos, Alsembergsesteenweg 1046, 1652 Alsemberg.   Ook de glaswas van deze gebouwen wordt in de overheidsopdracht opgenomen.   Indien de politiezone Zennevallei gedurende de duur van de opdracht, de te onderhouden oppervlakte wenst te verruimen of te verkleinen dan zal de prijs van het contract verhoogd of verminderd worden in overeenstemming met de te presteren uren aangeduid in de goedgekeurde offerte.   Hetzelfde is van toepassing gedurende de periodes van binnenwerken van verbouwingen, inrichtingen, herstelling en onderhoud.   Omvang van de opdracht:   De huidige opdracht omvat :   - het onderhoud van de burelen, vergaderruimten, gangen, sanitaire installaties, keuken, koffiecorners, refter, kleedkamers, liften, traphallen, cellen en garage;   - alle onderwerpingen inzake arbeidskrachten, de producten en de uitrustingen nodig voor de uitvoering van de taken opgenomen in het technisch gedeelte van huidige bijzonder bestek;   - het bevoorraden van de bestaande dispensers voor handdoekjes en toiletpapier;   - het leveren van vuilniszakken voor elk vuilbaktype;   - het opruimen van de vuilnisbakken;   - het legen van de containers en deze op hun oorspronkelijke plaats terugzetten en dit in het kader van de verplichte recyclage;   - de glaswas in de verschillende gebouwen.   Het voorwerp van de opdracht is gedetailleerder in het derde deel: technische bepalingen.  
II.2.5. Gunningscriteria
Kwaliteitscriteria:
*  Technische waarde van de offerte  -  weging:   50
*  Flexibiliteit  -  weging:   10
Prijs  -  weging:   40
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj):   2018-07-02
Einde (dd/mm/jjjj):   2022-06-30
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
De inschrijver legt het door hen ingevulde Uniform Europees Aanbestedingsdocument voor, dat bestaat uit een bijgewerkte eigen verklaring en dat door de aanbestedende overheid als voorlopig bewijs wordt aanvaard ter vervanging van door overheidsinstanties of derden afgegeven documenten of certificaten die bevestigen dat de betrokken inschrijver aan alle hierna vermelde voorwaarden voldoet :1° hij bevindt zich niet in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016;2° hij voldoet aan de toepasselijke selectiecriteria als vastgesteld overeenkomstig artikel 71 van de wet van 17 juni 2016.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
* Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 11 van het KB van 18 april 2017.* Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's.
Eventuele minimumeisen:
Overzicht van de laatste 3 jaren

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
* Een lijst van de voornaamste diensten die gedurende de afgelopen drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag en de datum en van de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren. De diensten worden aangetoond door attesten die de bevoegde autoriteit afgeeft of medeondertekent of in het geval van diensten voor een particuliere afnemer, door attesten van de afnemer of, bij ontstentenis, eenvoudigweg door een verklaring van de dienstverlener.* Een verklaring betreffende de gemiddelde jaarlijkse personeelsbezetting van de dienstverlener en de omvang van het kaderpersoneel gedurende de laatste drie jaar.* Een geldig ISO 9001 (versie 2015) certificaat, of een verklaring of bewijzen inzake gelijkaardige maatregelen op het gebied van kwaliteitsbewaking.* Een geldig EMAS (milieubeheersysteem) certificaat, of een verklaring of bewijzen inzake gelijkaardige maatregelen op het gebied van milieubescherming.

Eventuele minimumeisen:
Overzicht van de laatste 3 jaren

III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht

III.2.3 Inlichtingen over het personeel dat verantwoordelijk zal zijn voor de uitvoering van de opdracht:
Verplichting tot vermelding van de namen en beroepskwalificaties van het personeel dat met het uitvoeren van de opdracht wordt belast: JA



AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2018-04-23   10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj):   2018-08-21
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum:   2018-04-23
Plaatselijke tijd:   10:00
Adres:   Politiezone Zennevallei - Pepingensesteenweg 250 - 1600 Sint-Pieters-Leeuw - Vergaderzaal 3de verdieping Inlichtingen over gemachtigde personen en de openingsprocedure
De heer Frederic Deschuyteneer, Medewerker FITLog, Politiezone ZennevalleiMevrouw Jessie Van Loo, Medewerker FITLog, Politiezone ZennevalleiEr is een publieke opening van de offertes voorzien


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte: 10/04/2018 om 09.00Tijdens deze gelegenheid staat het de inschrijvers vrij om vragen te stellen betreffende de actuele situatie.De inschrijver dient zich voor het plaatsbezoek aan te melden aan het onthaal en vragen naar de afdeling logistieke ondersteuning.Tijdens het plaatsbezoek worden de 3 politieposten bezocht. Van 9 tot 11 worden de verschillende lokalen van de politiepost Brabantpoort getoond en hebben de kandidaat inschrijvers de mogelijkheid om bijkomende vragen te stellen over deze politiepost. Daarna komt de politiepost Zuun aan de beurt voor een rondgang en mogelijke vragen. Na een korte middagpauze gaat het bezoek verder in de politiepost Beersel - Rondenbos om daar het gebouw te bezichtigen en vragen te beantwoorden.Voor de precieze modaliteiten zal de inschrijver contact opnemen met de afdeling FITLog (tel.: 02/363.93.55 of 02/363.93.54). Een inschrijver mag niet door meer dan twee personen vertegenwoordigd worden tijdens de georganiseerde bezoeken. De identiteiten worden voorafgaand meegedeeld (een kopie van de identiteitskaart wordt per mail overgemaakt op volgend adres: logistiek@politiezennevallei.be.Aan het einde van het plaatsbezoek wordt er een aanwezigheidsattest voor de inschrijver opgesteld. De inschrijver wordt geacht de aard en de inhoud van de gebouwen te kennen alvorens zijn offerte op te stellen. Hij gaat nauwkeurig en voorafgaand aan het opstellen van zijn offerte, de oppervlakte van de schoon te maken gebouwen na. De aanbestedende overheid kan in geen enkel geval verantwoordelijk gehouden voor fouten in de opmeting. Geen enkel prijssupplement zal aan de opdrachtnemer toegekend worden ingevolge de bestaande situatie van de gebouwen.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33 ,  BE - 1040   Brussel (Etterbeek)

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-03-15

Annonces similaires du BDA :