Apb De Schorre

Groenonderhoud 2018-2019



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  APB De Schorre
Postadres :  Schommelei 1/1 , BE - 2850   Boom
Contactpersoon:   Eric Andries
Tel:   +32 38807642
E-mail:   eric.andries@deschorre.be
Internetadres(sen):   http://www.deschorre.be   https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=303157


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
groenonderhoud 2018-2019  
Referentienummer:   APB De Schorre-VOPMVB 2018/1-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  77320000
II.1.3. Type opdracht :  diensten
II.1.4. Korte beschrijving
Deze overheidsopdracht is een raamovereenkomst voor het onderhouden en herstellen van grasterreinen tot eind 2019. Het gaat daarbij vooral over maaien, beregenen, herstellen en onkruid-, mos- en schimmelbestrijding, maar andere bewerkingen zijn niet uitgesloten.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE

II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE211
Voornaamste plaats van uitvoering:   het Provinciaal Recreatiedomein De Schorre in Boom
II.2.4. Beschrijving
Deze overheidsopdracht is een raamovereenkomst voor het onderhouden en herstellen van grasterreinen tot eind 2019. Het gaat daarbij vooral over maaien, beregenen, herstellen en onkruid-, mos- en schimmelbestrijding, maar andere bewerkingen zijn niet uitgesloten.  
II.2.5. Gunningscriteria
De prijs is niet het enige gunningscriterium en alle criteria worden enkel vermeld in de aanbestedingsdocumenten.
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj):   2018-05-01
Einde (dd/mm/jjjj):   2019-12-31
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
een lijst van personeelsleden die ingezet kunnen worden en hun kwalificaties/ervaring

III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht

III.2.3 Inlichtingen over het personeel dat verantwoordelijk zal zijn voor de uitvoering van de opdracht:
Verplichting tot vermelding van de namen en beroepskwalificaties van het personeel dat met het uitvoeren van de opdracht wordt belast: JA



AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2018-04-03   10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden:   2   (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33 ,  BE - 1040   Brussel

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-03-16

Annonces similaires du BDA :