Tmvw Servicelijnen

AF-9840-18-001: Overeenkomst voor het leveren van dranken in het sportcomplex Moerkensheide, De Pinte



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  TMVW servicelijnen
Postadres :  Stropstraat 1 , BE - 9000   Gent
Contactpersoon:   Sofie Hoogerwerf
E-mail:   sofie.hoogerwerf@farys.be
Internetadres(sen):   http://www.farys.be   https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=302264


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
AF-9840-18-001: Overeenkomst voor het leveren van dranken in het sportcomplex Moerkensheide, De Pinte  
Referentienummer:   TMVW A-AF-9840-18-001-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  15900000
II.1.3. Type opdracht :  leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
De opdracht betreft een overeenkomst voor het leveren van dranken in het sportcomplex Moerkensheide te Parkwegel 1, 9840 De Pinte.
De ondernemer staat tevens in voor:
- het installeren van de tooginstallatie (tap-, koel- en afwasinstallaties);
- het inrichten van de cafetaria (incl. verlichting) en het buitenterras.
Hiertoe kan de inschrijver een huurprijs op jaarbasis opgeven in de inventaris.
Het nodige onderhoud en/of de herstelling van de tooginstallaties zijn ten laste van de ondernemer.
De raamovereenkomst wordt afgesloten voor een periode van 4 jaar. Indicatief kan rekening worden gehouden met een aanvang van het contract op 15 juni 2018.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE

II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE234
Voornaamste plaats van uitvoering:   De Pinte
II.2.4. Beschrijving
De opdracht betreft een overeenkomst voor het leveren van dranken in het sportcomplex Moerkensheide te Parkwegel 1, 9840 De Pinte.   De ondernemer staat tevens in voor:   - het installeren van de tooginstallatie (tap-, koel- en afwasinstallaties);   - het inrichten van de cafetaria (incl. verlichting) en het buitenterras.   Hiertoe kan de inschrijver een huurprijs op jaarbasis opgeven in de inventaris.   Het nodige onderhoud en/of de herstelling van de tooginstallaties zijn ten laste van de ondernemer.   De raamovereenkomst wordt afgesloten voor een periode van 4 jaar. Indicatief kan rekening worden gehouden met een aanvang van het contract op 15 juni 2018.  
II.2.5. Gunningscriteria
Kwaliteitscriteria:
*  de technische kwaliteit van de aanbieding  -  weging:   40
Prijs  -  weging:   60
II.2.7. Looptijd
48   maand(en)
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming


III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
- Twee referenties inclusief ondertekende tevredenheidsattesten

Eventuele minimumeisen:
Teneinde zijn technische bekwaamheid aan te tonen zal de inschrijver de nodige referenties (incl. ondertekende tevredenheidsattesten) bijvoegen. Hieruit moet blijken dat de inschrijver, als leverancier, in de loop van de laatste 3 jaar, gelijkaardige opdrachten (leveren van dranken voor een bedrag van telkens minstens ? 30 000 (excl. btw)) op jaarbasis heeft uitgevoerd tot tevredenheid van de opdrachtgever.
M.b.t. de referenties voegt de inschrijver minstens de volgende elementen bij de offerte:
- Identificatie van de opdrachtgever;
- Naam van de verantwoordelijke met opgave van relevante contactgegevens (telefoonnummer, email en functie);
- Uitvoeringsbedrag (= totale waarde van de jaarlijks gerealiseerde omzet binnen het referentiecontract);
- Plaats en uitvoeringsperiode.


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2018-04-11   11:15
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   NL


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Voor inlichtingen m.b.t. de procedure kunnen de inschrijvers terecht bij Sofie Hoogerwerf (09 241 06 49, sofie.hoogerwerf@farys.be) of bij Fanny Pynckel (09 242 57 97, fanny.pynckel@farys.be).

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33 ,  BE - 1040   Brussel
Tel:   +32 22349611
Fax:   +32 22349499
Internetadres(sen):   http://www.raadvst-consetat.be

VI.4.3 Beroepsprocedure
Precieze aanduiding van de termijn(en) voor beroepsprocedures
15 dagen voor de procedure van schorsing bij uiterst dringende noodzakelijkheid en 60 dagen voor hetannulatieberoep, te rekenen vanaf de betekening van de beslissing.

VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Raad van State
Wetenschapsstraat 33 ,  BE - 1040   Brussel
Tel:   +32 22349611
Fax:   +32 22349499

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-03-14

Annonces similaires du BDA :