Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Gemeentebestuur De Panne
Postadres : Zeelaan 21 , BE - 8660 De Panne
Contactpersoon: Mevrouw Krista Hautekeur
Tel: +32 58429768
Fax: +32 58421617
E-mail: krista.hautekeur@depanne.be
Internetadres(sen): www.depannne.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Opdracht tot levering, plaatsing en afwerking van ondergrondse afvalcontainers met onderhoud- en beheerssoftwarepakket en toegangsbadges ten behoeve van de dienst Milieu van de gemeente De Panne Referentienummer: 2017/262
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 34928480
II.1.3. Type opdracht : leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE258
Voornaamste plaats van uitvoering: Verschillende plaatsen binnen gemeente De Panne, 8660 De Panne
II.2.4. Beschrijving
De gemeente De Panne is op zoek naar een partner voor de levering, plaatsing, afwerking en opvolging van ondergrondse afvalstraatjes en stand alone ondergrondse restafvalcontainers. De gemeente heeft de intentie om de inzameling van huishoudelijk afval via het ondergrondse brengsystemen gevoelig uit te breiden. Het is gebleken dat de toerist-verblijver onvoldoende mogelijkheid krijgt om zich van zijn afval te ontdoen op het moment dat hij vertrekt uit De Panne. Dit zijn meestel momenten waarop geen ophaling is voorzien. De gemeente De Panne wenst te starten met een voor Vlaanderen nieuw gegeven: hantering DIFTAR voor de restafvalcontainers. Het aangeboden afval dient te worden gewogen door het toestel. Een afvalstraatje bestaat uit vijf fracties: restafval, PMD, papier/karton en twee voor glas (wit glas en gekleurd glas). Enkel de fractie restafval is betalend; zal tevens beschikken over een kleine inwerpopening voor de container voor PMD (rozet ca. 16,2 cm diameter) , waardoor de container ook als selectieve straatvuilbak kan dienen; zal tevens beschikken over een gleuf voor de container papier/ karton (rozet ca. 40x16,2 cm) zal tevens beschikken over een standaard inwerpopening voor de container restafval (voor deponeren afvalzak 60 liter) zal tevens beschikken over een standaard inwerpopening voor container wit glas (rozet ca. 16,2 cm diameter met rubberen bescherming) zal tevens beschikken over een standaard inwerpopening voor container gekleurd glas (rozet ca. 16,2 cm diameter met rubberen bescherming) wordt netjes in de omgeving ingepland. De opgebroken zone (omgeving) wordt volledig hersteld in de oorspronkelijke toestand (volgens standaardbestek 250 op aanduiden van de leidend ambtenaar). wordt afgewerkt met een uniforme kleur en er wordt gestreeft naar uniforme vormgeving. kan door iedereen gebruikt worden. is de enige manier waarop tweedeverblijvers of toeristen op een legitieme manier van hun afval kunnen afraken, indien zij naar huis vertrekken wanneer er geen ophaling is gepland. de restafvalfractie wordt voorzien van een optische lezer voor een waardekaart. Zo kunnen de afvalstraatjes -of althans de betalende fractie restafval- door iedereen gebruikt worden. Elke geregistreerde gebruiker (een bewoner, tweedeverblijver,.) zal beschikken over een gepersonaliseerde kaart waarmee hij / zij zich zal kunnen identificeren aan de restafvalcontainer. De achterliggende software dient te connecteren met de software van de afvalintercommunale IVVO. Er wordt gewerkt met 2 soorten toegangspassen als volgt: - een vaste badge wordt gegeven aan inwoners en tweedeverblijvers waaraan een achterliggende provisierekening is verbonden. De kaarten worden aan elk huishouden bezorgd en zijn niet overdraagbaar. - een wegwerpkaart in karton waarmee een bepaald gewicht restafval kan gedeponeerd worden. De inschrijver voorziet binnen de prijs de levering, plaatsing en volledige afwerking van de afvalstraatjes en restafvalcontainers met 3-jarig onderhoud en interventies inclusief en daarnaast ook een onderhoudscontract voor de volgende periode van 10 jaar. Hij geeft een licentiekost mee van de beheerssoftware en voorziet in 15.000 vaste badges en 20.000 wegwerpkaarten. Er zijn reeds 6 locaties gekend voor de afvalstraatjes. Hiervan dient de inschrijver reeds 2 straatjes te realiseren voor 20 september 2018, gezien de mogelijkheid tot het verkrijgen van subsidies. De plaatsing van de overige afvalstraatjes en restafvalcontainers dient te gebeuren voor 15 maart 2019. Op de verschillende locaties werden reeds bodemsonderingen uitgevoerd, de inschrijver dient hierin niet te voorzien.
II.2.5. Gunningscriteria
Kwaliteitscriteria:
* Plan van aanpak - weging: 15
* Service - weging: 25
* Software - weging: 20
Prijs - weging: 60
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj): 2018-09-14
Einde (dd/mm/jjjj): 2019-03-22
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 43 van het koninklijk besluit van 8 januari 1996 betreffende de overheidsopdrachten voor aanneming van werken, leveringen en diensten en de concessies voor openbare werken.* In toepassing van het koninklijk besluit van 20 juli 2005 dient de Belgische inschrijver geen rsz-attest bij zijn offerte te voegen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.* Een attest dat uitgereikt werd door de bevoegde overheid en waarin bevestigd wordt dat de inschrijver voldaan heeft aan de verplichtingen inzake betaling van de btw overeenkomstig de Belgische wetgeving of die van het land waar hij gevestigd is.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's.
Eventuele minimumeisen:
1. Het bewijs wordt meegeleverd met de offerte.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
* Een lijst van de voornaamste leveringen die de inschrijver gedurende de afgelopen drie jaar heeft verricht, hun bedrag, data en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren:- indien het leveringen aan een overheid betreft, worden de leveringen aangetoond door certificaten die door de bevoegde overheid zijn opgesteld of geviseerd;- indien het gaat om leveringen aan privaatrechtelijke personen, worden de certificaten opgesteld door de koper; bij ontstentenis daarvan is een verklaring van de leverancier toegelaten.* Monsters, beschrijvingen en/of foto's van de te leveren producten, waarvan op verzoek van het bestuur de echtheid moet kunnen worden bevestigd.* Een beschrijving van de technische uitrusting van de onderneming, de maatregelen die zij treft om kwaliteit te waarborgen.
Eventuele minimumeisen:
Minimaal 3 gelijkaardige opdrachten met bijhorende certificaten.
Vereiste erkenning: G (Grondwerken), Klasse 3
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2018-04-25 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2018-08-23
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2018-04-25
Plaatselijke tijd: 11:00
Adres: Gemeentehuis De Panne, raadzaal gemeentehuis, Zeelaan 21 te De Panne. Inlichtingen over gemachtigde personen en de openingsprocedure
Er is een publieke opening van de offertes voorzien
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33 , BE - 1040 Brussel
Internetadres(sen): http://eproadmin.raadvst-consetat.be/
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-03-06