Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Stad Turnhout
Postadres : Campus Blairon 200 , BE - 2300 Turnhout
Contactpersoon: Mevrouw Tinne Hermans
Tel: +32 14474243
Fax: +32 14439275
E-mail: tinne.hermans@ocmwturnhout.be
Internetadres(sen): www.turnhout.be
I.3. Communicatie
Officiële benaming : Stad Turnhout
Postadres : Campus Blairon 200 ,BE -2300 Turnhout
Contactpersoon: Mevrouw Inge Goos
Tel: +32 14443393
Fax: +32 14439275
E-mail: inge.goos@turnhout.be
Internetadres(sen): www.turnhout.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - Vegen van goten 2018-voorjaar 2020 - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking Referentienummer: 2018-419
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 90610000
II.1.3. Type opdracht : diensten
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE213
II.2.4. Beschrijving
Vegen van goten 2018-voorjaar 2020
II.2.5. Gunningscriteria
Kwaliteitscriteria:
* plan van aanpak - weging: 30
Prijs - weging: 70
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj): 2018-05-01
Einde (dd/mm/jjjj): 2020-03-31
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een lijst van de voornaamste diensten die gedurende de laatste drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren.2. Een verklaring welke de werktuigen, het materieel en de technische uitrusting vermeldt waarover de dienstverlener voor het verlenen van de opdracht beschikt.
Eventuele minimumeisen:
1. Minimum 3 relevante referenties
2. De geschikte materialen voor het uitvoeren van de opdracht beschrijven.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2018-03-27 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2018-07-25
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank van Eerste Aanleg Antwerpen afdeling Turnhout
Kasteelplein 1 , BE - 2300 Turnhout
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-03-02