Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Gemeente Kuurne
Postadres : Marktplein 9 , BE - 8520 Kuurne
Contactpersoon: De heer Marc D'Haese
Tel: +32 56737147
Fax: +32 56706015
E-mail: marc.dhaese@kuurne.be
Internetadres(sen): www.kuurne.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - Uitbreiding en renovatie bibliotheek - Lot 1 - Ruwbouw en afwerking - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking Referentienummer: TECH/MDh/2017/073
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 45210000
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE254
Voornaamste plaats van uitvoering: Bibliotheek, Boomgaardstraat 85 te 8520 Kuurne
II.2.4. Beschrijving
De werken omvatten het bouwen van een uitbreiding aan de bestaande bibliotheek. Lot 1 omvat de bouwkundige werken aan de nieuwbouw, alsook de vernieuwing van de vloerbekleding, de beperkte buitenaanleg, de riolering en herstel bestaand buitenschrijnwerk.
II.2.5. Gunningscriteria
Kwaliteitscriteria:
* Uitvoeringstermijn - weging: 20
Prijs - weging: 80
II.2.7. Looptijd
115 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Onverminderd artikel 73, §§ 3 en 4, van de wet van 17 juni 2016, vormt het loutere feit van de indiening van de aanvraag tot deelneming of van de offerte, voor de opdrachten waarvan het geraamd bedrag lager is dan de drempels voor de Europese bekendmaking, de impliciete verklaring op erewoord van de kandidaat of van de inschrijver dat hij zich niet bevindt in één van de uitsluitingsgevallen bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet.Als de inschrijver in aanmerking komt als opdrachtnemer, gaat de aanbestedende overheid zijn toestand na vooraleer een gunningsbeslissing te nemen. Voor een Belgische inschrijver zal ze de documenten ter verificatie van de uitsluitingsgronden van de artikelen 68 en 69, 2° van de wet zelf via elektronische weg opvragen.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's.
Eventuele minimumeisen:
De financiële en economische draagkracht van de ondernemer zal worden aangetoond door het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's of, in voorkomend geval, een bankverklaring. Daarin zal minimaal een kapitaal van 1.000.000 euro zijn verzekerd.
Niettemin, wanneer de ondernemer om gegronde redenen niet in staat is de door de aanbestedende overheid gevraagde referenties over te leggen, kan hij zijn economische en financiële draagkracht aantonen met andere documenten die de aanbestedende overheid geschikt acht.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
* De inschrijver zal zijn technische en beroepsbekwaamheid staven door het afleveren van minimaal drie referenties in de sector openbare gebouwen (of gelijkwaardig). Om zijn organisatorische en logistieke bekwaamheid tot operationaliteit in de regio aan te tonen, zal minstens 1 van deze referenties gelegen zijn in een straal van 50km rond Kuurne.* Door zijn inschrijving verklaart de aannemer in orde te zijn met de wetgeving betreffende informatieveiligheid (GDPR)
Eventuele minimumeisen:
Minstens 1 referentie gelegen in een straal van 50km rond Kuurne.
Vereiste erkenning: D (Bouwwerken), Klasse 3
III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht
III.2.2 Voorwaarden inzake de uitvoering van de opdracht:
Zie Administratieve Bepalingen (AB)
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2018-03-28 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2018-07-26
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33 , BE - 1040 Brussel (Etterbeek)
Tel: +32 22349611
E-mail: info@raadvanstate.be
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-02-28