Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Zwijndrecht
Postadres : Binnenplein 1 , BE - 2070 Zwijndrecht
Contactpersoon: De heer Dennis Van den Broeck
Tel: +32 32501807
E-mail: dennis.vandenbroeck@zwijndrecht.be
Internetadres(sen): http://www.zwijndrecht.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=299227
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Interne verbouwing administratief centrum gemeente Zwijndrecht Referentienummer: Zwijndrecht-590-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 45262700
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
Interne verbouwing administratief centrum gemeente Zwijndrecht
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE211
Voornaamste plaats van uitvoering: Administratief Centrum, Binnenplein 1 te 2070 Zwijndrecht
II.2.4. Beschrijving
Interne verbouwing administratief centrum gemeente Zwijndrecht
II.2.5. Gunningscriteria
Prijs
II.2.7. Looptijd
240 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.De aanbestedende overheid verifieert in elk geval online via de Telemarc toepassing:- of de inschrijver heeft voldaan aan zijn verplichting tot betaling van zijn sociale zekerheidsbijdragen in de zin van art. 62 KB Plaatsing;- of de inschrijver heeft voldaan aan zijn verplichting tot betaling van zijn belastingen ten opzichte van de FOD Financiën in de zin van art. 63 KB Plaatsing.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2018-04-17 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2018-08-15
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2018-04-17
Plaatselijke tijd: 11:00
Adres: Administratief Centrum, Binnenplein 1 te 2070 Zwijndrecht Inlichtingen over gemachtigde personen en de openingsprocedure
Er is een gesloten opening van de offertes voorzien.
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist: Door het feit dat hij zijn offerte indient, erkent de inschrijver dat hij ter plaatse is geweest en zich op de hoogte heeft gesteld van de bestaande toestand van het gebouw, de ligging, de omgeving en de toegangswegen.De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33 , BE - 1040 Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-02-26