Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Gemeente Sint-Gillis-Waas
Postadres : Burgemeester Omer De Meyplein 1 , BE - 9170 Sint-Gillis-Waas
Contactpersoon: Mevrouw Bianca Polderman
Tel: +32 37271700
E-mail: bianca.polderman@sint-gillis-waas.be
Internetadres(sen): www.sint-gillis-waas.be
I.3. Communicatie
Officiële benaming : Wegen en Water
Postadres : Burgemeester Omer de Meyplein 1 ,BE -9170 Sint-Gillis-Waas
Contactpersoon: De heer Tom Volckerick
Tel: +32 37271700
E-mail: tom.volckerick@sint-gillis-waas.be
Internetadres(sen): www.sint-gillis-waas.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - Stock klein materiaal technische dienst beheren voor een duurtijd van 4 jaar - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking Referentienummer: 2018-02
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 44100000
II.1.3. Type opdracht : leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE236
Voornaamste plaats van uitvoering: Technische dienst, Blokstraat 103 in 9170 Sint-Gillis-Waas
II.2.4. Beschrijving
De opdracht omvat de levering van klein materieel bij onze technische dienst, gaande van nagels en vijzen tot kruiwagens. Hierbij wordt voorzien in een systeem waarbij het verbruik van deze materialen strikt kan worden opgevolgd. De verbruikte goederen dienen minimum één keer per maand aangevuld en worden maandelijks gefactureerd.
II.2.5. Gunningscriteria
Kwaliteitscriteria:
* Technische kwaliteit van de voorgestelde materialen - weging: 40
* Service en aangeboden diensten - weging: 30
Prijs - weging: 30
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.* De opdrachtgever zal met Telemarc/Digiflow volgende controles doen: RSZ-schulden, FOD fiscale schulden, KBO niet-faillissement.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. /
Eventuele minimumeisen:
1. /
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. /
Eventuele minimumeisen:
1. /
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2018-03-26 12:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2018-07-24
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad Van State
Wetenschapsstraat 33 , BE - 1040 Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-02-27