Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Universitair Ziekenhuis Gent
Postadres : De Pintelaan 185 , BE - 9000 Gent
Contactpersoon: De heer Jo Van den Berghe
Tel: +32 93325157
Fax: +32 93323853
E-mail: jo.vandenberghe@uzgent.be
Internetadres(sen): www.uzgent.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Het uitvoeren van diverse renovatiewerken-binnenafwerking in verschillende gebouwen op de Campus van het UZ Gent Referentienummer: OP/JVDB/SSI/D34180025
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 45000000
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE234
Voornaamste plaats van uitvoering: CAMPUS UZ GENT, De Pintelaan 185 te 9000 Gent
II.2.4. Beschrijving
Deze opdracht betreft het uitvoeren van diverse renovatiewerken - binnenafwerking in verschillende gebouwen op de campus van het UZ Gent. Deze opdracht betreft een multilaterale raamovereenkomst met max. 3 aannemers, voor zover er voldoende geschikte inschrijvingen zijn. Voor de toewijzing van de specifieke deelopdracht aan één van de toegewezen aannemers zal het UZ Gent volgende procedure gebruiken: - van de deelopdracht wordt een samenvattende meetstaat opgemaakt - deze meetstaat wordt maximaal ingevuld met de bij deze opdracht door de inscchrijvers opgegeven eenheidsprijzen - voor bijkomende werken, waarvoor nog geen eenheidsprijs gekend is, zal het UZ Gent "een bijkomende eenheidsprijs vragen bij de toegewezen aannemers - de deelopdracht wordt toegekend aan de aannemer met de aldus meest gunstigste offerte. - indien de aannemer deze werken niet kan starten tegen de vooropgestelde termijnen, wordt de deelopdracht toegekend aan de 2de in rij. Geen exclusiviteit Het aantal deelopdrachten dat zal toegekend worden in het kader van deze opdracht tijdens de volledige duur van de opdracht is niet bepaald. Er worden geen minimum aantal deelopdrachten gegarandeerd, zodat het aantal deelopdrachten dat effectief zal toegekend worden onder deze opdracht geen grond kan zijn voor enige schadevergoeding. De opgegeven hoeveelheden in de samenvattende meetstaat zijn geraamd voor alle toe te kennen werken in de komende 4 jaren.
II.2.5. Gunningscriteria
Kwaliteitscriteria:
* Kwaliteit van dienstverlening - weging: 40
Prijs - weging: 60
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.Deze impliciete verklaring slaat onder meer op inlichtingen en documenten die voor de aanbestedende overheid kosteloos en elektronisch toegankelijk zijn, met name het attest van niet-faillissement, het RSZ-attest en het attest betreffende de fiscale verplichtingen. Deze zullen door de aanbestedende overheid worden opgehaald uit Digiflow na opening van de offertes. * De kandidaat/inschrijver dient een recent (max 3 maanden oud tov openingsdatum) uittreksel uit het strafregister uitgereikt door een gerechtelijke overheid of overheidsinstantie van het land van oorsprong of herkomst bij zijn offerte te voegen. Uittreksel staat op naam van de inschrijver zoals vermeld op het inschrijvingsformulier (zijnde een natuurlijke persoon of een vennootschap met rechtspersoonlijkheid).* De inschrijver van vreemde nationaliteit moet, opdat zijn inschrijving als regelmatig zou worden beschouwd, attesten voorleggen die door de bevoegde overheden zijn uitgereikt, overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is, en waaruit blijkt dat hij:- niet in staat van faillissement verkeert;- voldaan heeft aan zijn fiscale verplichtingen;- en voldaan heeft aan zijn verplichtingen ten aanzien van betalingen van de bijdragen voor sociale zekerheid. Meer info m.b.t. deze documenten: http://ec.europa.eu/markt/ecertis/searchDocument.do
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Verklaring betreffende de totale omzet van de onderneming en haar omzet in werken waarop de opdracht betrekking heeft over de laatste drie boekjaren.
Eventuele minimumeisen:
De gemiddelde totale omzet van de inschrijver dient 1.810.000 EUR te bedragen.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
* Een lijst van de werken die gedurende de laatste vijf jaar werden verricht en vergezeld gaat van certificaten die bewijzen dat de belangrijkste werken naar behoren zijn uitgevoerd, zowel met betrekking tot de wijze van uitvoering als met betrekking tot het resultaat.* Een verklaring betreffende de gemiddelde jaarlijkse personeelsbezetting van de aannemer en de omvang van het kaderpersoneel gedurende de laatste drie jaar.
Eventuele minimumeisen:
3 referentiewerken, gelijkaardig aan de opdracht, waaruit blijkt dat de inschrijver ervaring heeft met dergelijke raamovereenkomsten.
Vereiste erkenning: De inschrijver beschikt minimaal over een erkenning in één van de categorieën D, D4, D5 of D25.
De minimale klasse bedraagt 5. Deze opdracht wordt immers gegund aan 3 inschrijvers. Dus elke inschrijver zal mogelijks maar een deel van de opdrachten toegewezen krijgen.
Indien zou blijken dat een bepaalde deelopdracht een hogere klasse vereist dan dat een inschrijver bezit en/of dat voor deze specifieke deelopdracht een andere erkennig vereist is dan deze waarover de inschrijver beschikt, dan zal de inschrijver aan deze deelopdracht niet kunnen deelnemen.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met meerdere ondernemingen
Beoogd maximum aantal deelnemers aan de raamovereenkomst:
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2018-03-15 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2018-09-11
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2018-03-15
Plaatselijke tijd: 10:00
Adres: Aankoopdienst - Ingang 75 - Route 7515 - 1e verdieping (Containercomplex De Pintepark II), De Pintelaan 185 te 9000 Gent Inlichtingen over gemachtigde personen en de openingsprocedure
Er is een publieke opening van de offertes voorzien
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad Van State
Wetenschapstraat 33 , BE - 1040 Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-02-22