Cvba Lierse Maatschappij Voor De Huisvesting

Schoonmaak gemene delen appartementsgebouwen, kantoor en ramenwas



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  CVBA Lierse Maatschappij voor de Huisvesting
Postadres :  Abtsherbergstraat 10 bus 19 , BE - 2500   Lier
Contactpersoon:   De heer Marc Vanden Eynde
Tel:   +32 34903050
Fax:   +32 34903059
E-mail:   marc.vanden.eynde@lmhlier.be
Internetadres(sen):   www.liersehuisvestingsmaatschappij.be  


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Schoonmaak gemene delen appartementsgebouwen, kantoor en ramenwas  
Referentienummer:   2018-001
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  90900000
II.1.3. Type opdracht :  diensten
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE

II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE212
Voornaamste plaats van uitvoering:   Meerdere plaatsen
II.2.4. Beschrijving
De opdracht omvat de periodieke schoonmaak van de gemene delen van verschillende appartementsgebouwen van de Lierse Maatschappij voor de Huisvesting zoals beschreven op de meetstaat voor rekening van de opdrachtgever en volgens de beschrijvingen in deel I, II en III van het bijzonder bestek.   Deel I betreft de bepalingen betreffende de gunning van de opdracht (selectiecriteria, gunningscriteria, opstellen van de offerte, duur van het contract,.).   De bepalingen betreffende het verloop van de opdracht, het protocol betreffende de uitvoering van de opdracht en de administratieve verwerking ervan (meetstaat, prijsbepaling, vorderingsstaat, factuur, borgtocht, termijnen, schadevergoeding,.) zijn opgenomen in deel II van het bijzonder bestek.   De schoonmaak betreft het kuisen van vloeren en ramen, trappen, trapleuningen, omgeving (zwerfvuil), liften,. De details betreffende de exacte inhoud staan beschreven in deel III van dit bestek (Technische Bepalingen) en op de meetstaat.   Indien de inschrijver in het bestek of in de aanvullende documenten van de opdracht zodanige vergissingen of leemten vaststelt dat het hem onmogelijk is een prijs te berekenen, of dat de vergelijking van de offertes niet meer opgaat, geeft hij daarvan onverwijld, althans ten minste tien dagen vóór de dag van de opening van de offertes, schriftelijk kennis aan de aanbestedende overheid. De aanbestedende overheid oordeelt discretionair of het wegens de belangrijkheid van de vergissingen of leemten verantwoord is om de zitting van de opening van de offertes te verdagen en een rechtzetting te publiceren.  
II.2.5. Gunningscriteria
Kwaliteitscriteria:
*  Plan van aanpak  -  weging:   35
Kost:
*  prijs maandelijkse schoonmaak  -  weging:   70
*  Prijs poetsen op afroep in regie volgens opgegeven uurtarief  -  weging:   5
II.2.7. Looptijd
48   maand(en)
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
* Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's (burgerlijke en contractuele aansprakelijkheid, arbeidsongevallen). (document 2)* Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet die verband houdt met de opdracht, over de laatste drie boekjaren. (document 3)
Eventuele minimumeisen:
zie bestek

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Teneinde de technische bekwaamheid te kunnen beoordelen, moet de inschrijver een schriftelijke en ondertekende verklaring op erewoord bij zijn offerte voegen dat hij als dienstverlener geregistreerd is, met vermelding van de nodige erkenning(en)(document 4)De inschrijver moet minstens 3 referenties verstrekken van schoonmaakcontracten die werden uitgevoerd in de loop van de laatste 3 jaren in appartementsgebouwen en zonder daarbij beroep te doen op onderaannemers, uitgezonderd dus het schoonmaken van de ruiten. (document 5)Inschrijvers die beroep doen op onderaannemers worden uitgesloten. De aanbestedende overdracht eist dat de medewerkers die belast worden met de uitvoering van de opdracht in dienst zijn van de inschrijver.Teneinde de technische bekwaamheid te kunnen beoordelen, moet de inschrijver een schriftelijke en ondertekende verklaring op erewoord bij zijn offerte voegen dat alle schoonmaakproducten voldoen aan de in deel III van het bijzonder bestek opgenomen bepalingen (Technische Bepalingen) en aan de geldende Belgische en Europese normen. Daarbij verklaart de inschrijver tevens dat de schoonmaakproducten voldoen aan de veiligheids- en milieueisen zoals gesteld in deel II artikels 21 en 22 van het bijzonder bestek (document 6).Tijdens de ganse duur van de aanbestedingsprocedure kan de aanbestedende overheid ten allen tijde officiële documenten opvragen (bij de inschrijver) ter verifiëring van deze verklaringen. In geval van conformiteit met de milieu- en veilgheidseisen zullen deze documenten bestaan uit veiligheidskaarten en technische fiches van de producten.Alle documenten moeten ondertekend worden door de inschrijver of zijn gevolmachtigde (volgens de bepalingen in deel I artikel 7) en ingediend te worden op straffe van nietigverklaring van de offerte.De schriftelijke en ondertekende verklaringen op erewoord volstaan. Wenst de inschrijver desalniettemin toch officiële documenten bij zijn offerte te voegen, wordt hem vriendelijk verzocht enkel documenten te gebruiken die geldigheid bezitten op de datum van de opening van de offertes. De bedoeling van de verklaringen op erewoord is om naderhand, na de gunning van de opdracht, de nodige officiële documenten op te vragen.

Eventuele minimumeisen:
zie bestek


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2018-03-30   10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj):   2018-05-29
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum:   2018-03-30
Plaatselijke tijd:   10:00
Adres:   Kantoor van de CVBA Lierse Maatschappij voor de Huisvesting Inlichtingen over gemachtigde personen en de openingsprocedure
Er is een publieke opening van de offertes voorzien


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist: De inschrijver dient zich persoonlijk te vergewissen van de concrete situatie op de verschillende sites. In ieder geval kan de inschrijver zich achteraf niet beroepen op onduidelijkheden in de omschrijving van de te poetsen onderdelen en ruimtes.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank van eerste aanleg Antwerpen, afdeling Mechelen
Keizerstraat 70 ,  BE - 2800   Mechelen

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-02-22

Annonces similaires du BDA :