Vrije Universiteit Brussel

Binnenschilderwerken studentenverblijven gebouwen X



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Vrije Universiteit Brussel
Postadres :  Pleinlaan 2 , BE - 1050   Brussel
Contactpersoon:   De heer Nic Van Craen, Algemeen Beheerder
Tel:   +32 26292294
E-mail:   sonia.dewulf@vub.be
Internetadres(sen):   www.vub.be  

I.3. Communicatie

Officiële benaming :  Directie Infrastructuur
Postadres :  Pleinlaan 2 ,BE -1050   Brussel
Contactpersoon:   De heer Ludo Lemmens, directeur directie infrastructuur
Tel:   +32 26293000
Fax:   +32 26293090
E-mail:   directeur.infra@vub.be
Internetadres(sen):   http://www.vub.ac.be/  

AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Binnenschilderwerken studentenverblijven gebouwen X  
Referentienummer:   VUB/2017/25000-13171 X
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  45442100
II.1.3. Type opdracht :  werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE

II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE1
Voornaamste plaats van uitvoering:   Directie Infrastructuur, Pleinlaan 2 te 1050 Brussel
II.2.4. Beschrijving
Binnenschilderwerken studentenverblijven gebouwen X  
II.2.5. Gunningscriteria
Prijs
II.2.7. Looptijd
30   dag(en)
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming


III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht

III.2.3 Inlichtingen over het personeel dat verantwoordelijk zal zijn voor de uitvoering van de opdracht:
Verplichting tot vermelding van de namen en beroepskwalificaties van het personeel dat met het uitvoeren van de opdracht wordt belast: JA



AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2018-04-10   14:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj):   2018-10-07
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum:   2018-04-10
Plaatselijke tijd:   14:00
Adres:   Vrije Universiteit Brussel - Pleinlaan 2 - 1050 Brussel - Gebouw M gelijkvloerse verdieping lokaal M 015 Inlichtingen over gemachtigde personen en de openingsprocedure
Er is een publieke opening van de offertes voorzien


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte: 13/03/2018 om 10.00De inschrijver moet zich ter plaatse rekenschap hebben gegeven van de omvang en van de draagwijdte van de uit te voeren werkzaamheden.Hij zal later, onder geen enkel voorwendsel, zich kunnen beroepen op elementen die inherent aan de opdracht verbonden zijn en waarvan hij geen kennis zou gekregen hebben.Het plaatsbezoek zal worden begeleid door Dhr. Francis Geldof Het plaatsbezoek gaat door op 13/03/2018 om 10.00 uur, dit enkel na afspraak met Dhr Francis Geldof.Vooraf inschrijven en enkel via Francis.Geldof@vub.be is noodzakelijk.Inschrijvingen plaatsbezoek worden afgesloten dd 12/03//2018 te 17.00 uur.Bijeenkomst plaatsbezoek : Vrije Universiteit Brussel - Pleinlaan 2 - 1050 Brussel - Gebouw T, vergaderzaal Braem.Verzuimen aan het plaatsbezoek leidt automatisch tot nietigheid van de offerte.Er zal een attest van plaatsbezoek ( Bijlage B ) afgeleverd worden door de aanbestedende instantie.Dit attest dient bij de offerte gevoegd te worden op straffe van uitsluiting.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State ,  BE   nvt

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-02-22

Annonces similaires du BDA :