Regionaal Ziekenhuis H. Hart Leuven Vzw

Vervanging bedden- en personenliften in ziekenhuis



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Regionaal ziekenhuis H. Hart Leuven vzw
Postadres :  Naamsestraat 105 , BE - B-3000   Leuven
Contactpersoon:   Mevrouw Irouchka Moyersoen
Tel:   +32 16209211
E-mail:   irouchka.moyersoen@hhleuven.be
Internetadres(sen):   http://www.hhleuven.be  


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Vervanging bedden- en personenliften in ziekenhuis  
Referentienummer:   2017.122
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  42416100
II.1.3. Type opdracht :  werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE

II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE242
Voornaamste plaats van uitvoering:   Regionaal ziekenhuis H. Hart Leuven vzw, Naamsestraat 105 te B-3000 Leuven
II.2.4. Beschrijving
Het ziekenhuis wenst 5 liften van bouwjaar 1977 te vervangen door nieuwe liften. Het gaat om 2 beddenliften en 3 personenliften.   Deze liften vormen het hart van het ziekenhuis en zorgen voor veel (bijna alle) verticaal transport in het ziekenhuis.   Het ziekenhuis zoekt hiervoor een inschrijver, die met de nodige omzichtigheid en snelheid en begrip voor de continue werking van een ziekenhuis, deze werken kan aanvatten.   Het ziekenhuis wenst duurzame, vlotte en efficiënte liften, met hedendaags comfort voor het toekomstig patiëntenvervoer.   Ook het jaarlijks preventief en correctief onderhoud maken deel uit van dit dossier.  
II.2.5. Gunningscriteria
Kwaliteitscriteria:
*  Kwaliteit  -  weging:   15
*  Service en onderhoud  -  weging:   10
*  Plan van aanpak en planning  -  weging:   10
*  Milieuvriendelijkheid en duurzaamheid  -  weging:   5
Prijs  -  weging:   60
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj):   2018-05-22
Einde (dd/mm/jjjj):   2018-12-07
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
Een verklaring op erewoord dat de inschrijver:- niet veroordeeld is geweest voor deelname aan een criminele organisatie, omkoping, fraude, terroristische misdrijven, witwassen van geld, kinderarbeid en andere vormen van mensenhandel, tewerkstellen van illegaal verblijvende onderdanen van derde landen;- voldoet aan zijn verplichtingen tot betaling van belastingen en sociale zekerheidsbijdragen;- voldoet aan zijn verplichtingen op het vlak van het milieu-, sociaal- en arbeidsrecht;- niet in staat van faillissement of vereffening verkeert, zijn werkzaamheden heeft gestaakt, een gerechtelijke organisatie ondergaat of geen aangifte van zijn faillissement heeft gedaan of voor hem een procedure van vereffening of gerechtelijke organisatie aanhangig is, of een soortgelijke procedure in andere nationale reglementeringen;- bij zijn beroepsuitoefening geen ernstige fout heeft begaan, waardoor zijn integriteit in twijfel kan worden getrokken;- geen handelingen heeft gesteld, geen overeenkomsten heeft gesloten, geen afspraken heeft gemaakt die gericht zijn op vervalsing van de mededinging;- zich niet schuldig heeft gemaakt aan valse verklaringen bij het verstrekken van deze inlichtingen;

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
* Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de ondernemer met zijn bedrijvigheid is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.* Document uitgaande van erkend accountingkantoor of revisor met vermelding van Z-score (Altman) van de aanbiedende partij.Berekeningswijze in geval private onderneming:0,717 x Werkkapitaal / Totale bezittingen +0,847 x Totaal van ingehouden winsten / Totale bezittingen +3,107 x Winst voor belastingen en interest (*) / Totale bezittingen +0,420 x Boekwaarde van de bezittingen / Boekwaarde van de schulden +0,998 x Omzet / Totale bezittingen.De score dient bevestigd te worden door boekhouder of revisor, met vermelding van naam en erkenningsnummer.(*) winst voor belastingen en interest: indien er een verlies is, dient dit bedrag van een min-teken te worden voorzien.
Eventuele minimumeisen:
Omzetverklaring
Uit de behaalde score moet een gezonde financiële toestand blijken. Deze score dient dan ook hoger te zijn dan 1,8.

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
* De opgave van de al dan niet tot de onderneming van de ondernemer behorende technici of technische organen, in het bijzonder van die welke belast zijn met de kwaliteitscontrole en van die welke de aannemer ter beschikking zullen staan om de werken uit te voeren.* Een beschrijving van de technische uitrusting van de ondernemer, van de maatregelen die hij treft om de kwaliteit te waarborgen en van de mogelijkheden van zijn onderneming ten aanzien van studie en onderzoek.* De studie- en beroepskwalificaties van de aannemer.* De inschrijver legt het door hen ingevulde Uniform Europees Aanbestedingsdocument voor, dat bestaat uit een bijgewerkte eigen verklaring en dat door de aanbestedende overheid als voorlopig bewijs wordt aanvaard ter vervanging van door overheidsinstanties of derden afgegeven documenten of certificaten die bevestigen dat de betrokken inschrijver aan alle hierna vermelde voorwaarden voldoet :1° hij bevindt zich niet in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016;2° hij voldoet aan de toepasselijke selectiecriteria als vastgesteld overeenkomstig artikel 71 van de wet van 17 juni 2016.* Een VCA-certificaat (Veiligheid, gezondheid en milieu Checklist Aannemers) ten bewijze dat de firma voldoet aan de minimumeisen op het gebied van veiligheid, gezondheid en milieu of een gelijkwaardig document voor buitenlandse inschrijvers.* Een lijst van de werken die gedurende de laatste vijf jaar werden verricht en vergezeld gaat van certificaten die bewijzen dat de belangrijkste werken naar behoren zijn uitgevoerd, zowel met betrekking tot de wijze van uitvoering als met betrekking tot het resultaat. De bouwheer ontvangt bijkomend de namen van contactpersonen, waarmee hij contact kan nemen. (zie referentiebezoek) De werken betreffen bij voorkeur vervanging van liften in een (Belgisch) ziekenhuis- of verzorgingsinstelling of gelijkaardige liften als welke zijn voorgesteld in de offerte. ·De liftinstallateur moet vermeld staan op de meest recente lijst van gecertificeerde liftonderhoudsbedrijven met een certificaat Iso 9001 van de FOD economie

Eventuele minimumeisen:
*De liftinstallateur moet vermeld staan op de meest recente lijst van gecertificeerde liftonderhoudsbedrijven met een certificaat Iso 9001 van de FOD economie
*Minimaal 5 referenties in de afgelopen 5 jaar met certificaten en namen van contactpersonen
*VCA-certificaat
*UEA
* De opgave van de al dan niet tot de onderneming van de ondernemer behorende technici of technische organen, in het bijzonder van die welke belast zijn met de kwaliteitscontrole en van die welke de aannemer ter beschikking zullen staan om de werken uit te voeren.
* Een beschrijving van de technische uitrusting van de ondernemer, van de maatregelen die hij treft om de kwaliteit te waarborgen en van de mogelijkheden van zijn onderneming ten aanzien van studie en onderzoek.
* De studie- en beroepskwalificaties van de aannemer.
Vereiste erkenning: N1 (Liften, goederenliften, roltrappen en roltapijten), Klasse 3


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2018-03-28   10:30
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj):   2018-06-26
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum:   2018-03-28
Plaatselijke tijd:   10:30
Adres:   Zaal Vesalius (in het administratief gebouw) - Regionaal ziekenhuis H. Leuven, Naamsestraat 105, 3000 Leuven Inlichtingen over gemachtigde personen en de openingsprocedure
Er is een publieke opening van de offertes voorzien


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte: De aannemer van de liftwerken doet de nodige opmetingen met betrekking tot de verdiepingshoogtes, maatvoeringen van de liftschacht, de liftput en de machinekamer. Deaannemer zal alle gegevens ter plaatse controleren en op zijn uitvoeringsplannen vermelden die hij bij de offerte voegt. De aannemer is en blijft als enige verantwoordelijk voor de maatvoering.De inschrijver is verplicht, om voor het opmaken van zijn bieding, ter plaatse de installatie grondig te onderzoeken. Hij kan zich later niet beroepen op onvoldoende kennis van de bestaande toestand.Voor alle bijkomende inlichtingen zal men zich wenden tot de technische dienst van de bouwheer. De plaatsbezoeken vinden plaats op 23 februari, 2 maart en 9 maart. Voor het plaatsbezoek maakt u een afspraak met de heer Bart Marivoet. U zorgt zelf voor de nodige materialen om het plaatsbezoek goed te kunnen afronden.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank Leuven
F. Smoldersplein 5 ,  BE - 3000   LEUVEN

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-02-20

Annonces similaires du BDA :