Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : TMVW servicelijnen
Postadres : Stropstraat 1 , BE - 9000 Gent
Contactpersoon: Sofie Hoogerwerf
E-mail: aankoop@farys.be
Internetadres(sen): https://www.farys.be/ https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=297097
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
AF-8870-16-003 Overeenkomst voor het leveren van dranken in cafetaria sportsite Krekel Zuid te Izegem Referentienummer: TMVW A-AF-8870-16-003-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 15900000
II.1.3. Type opdracht : leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
De opdracht betreft een overeenkomst voor het leveren van dranken in de cafetaria op de sportsite Krekel Zuid te Sint-Jorisstraat 64, 8870 Izegem.
De ondernemer staat in voor:
- het installeren van het toogmeubel;
- het installeren van de tooginstallaties (tap-, koel- en afwasinstallaties), incl. het aanleggen van de nodige leidingen;
- het inrichten van de cafetaria en (optioneel) de vergaderzalen.
Het nodige onderhoud en/of de herstelling van de tooginstallaties en het meubilair zijn ten laste van de ondernemer.
De opdrachtnemer bekomt het exclusief leveringsrecht voor dranken op deze locatie.
De raamovereenkomst wordt afgesloten voor een periode 10 jaar.
Indicatief kan rekening worden gehouden met een aanvang van het contract op 1 september 2018.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-02-14
AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST
VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd
VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen
VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
Het document 'D_01 bestek_AANGEPAST 18.02.14' vervangt het document 'D_01 bestek'.
Wijzigingen werden gemarkeerd en vindt u terug op p. 6 en p. 23