Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Gemeente Kruibeke
Postadres : O.L.Vrouwplein 18-21 , BE - 9150 Kruibeke
Contactpersoon: Mevrouw Vanessa Joris
Tel: +32 37400236
Fax: +32 37400256
E-mail: vanessa.j@kruibeke.be
Internetadres(sen): www.kruibeke.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Alternatieve onkruidbestrijding en groenonderhoudswerken in plantsoenen 2018-2019-2020-2021 Referentienummer: 2018-013
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 77310000
II.1.3. Type opdracht : diensten
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE236
Voornaamste plaats van uitvoering: Kruibeke
II.2.4. Beschrijving
onderhouden van plantsoenen met alternatieve onkruidbestrijding.
II.2.5. Gunningscriteria
Kwaliteitscriteria:
* Plan van aanpak - weging: 35
Prijs - weging: 65
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj): 2018-04-03
Einde (dd/mm/jjjj): 2018-10-31
Verlenging mogelijk: JA
Niet gespecifieerd
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
In toepassing van artikel 62 §2 van het koninklijk besluit van 18 april 2017 dient de Belgische inschrijver geen rsz-attest bij zijn offerte te voegen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's.
Eventuele minimumeisen:
zie bestek
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Een verklaring betreffende de gemiddelde jaarlijkse personeelsbezetting van de dienstverlener en de omvang van het kaderpersoneel gedurende de laatste drie jaar.
Eventuele minimumeisen:
zie bestek
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2018-03-06 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2018-07-04
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2018-03-06
Plaatselijke tijd: 10:00
Adres: Ontmoetingscentrum De Brouwerij, O.L.Vrouwplein 18 Inlichtingen over gemachtigde personen en de openingsprocedure
Er is een gesloten opening van de offertes voorzien
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist: 20/02/2018 om 09.30Er zal een gezamelijke rondgang plaatsvinden waarbij de alle geinteresseerde inschrijvers aanwezig zijn. De rondgang dient ter duiding van de uit te voeren werken.De rondgang wordt begeleid door de verantwoordelijke van de groendienst die de uitvoering zal opvolgen.De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State , BE nvt
VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Raad van State , BE nvt
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-01-31