Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : UZ Leuven
Postadres : Herestraat 49, 3000 Leuven , BE - 3000 Leuven
Contactpersoon: UZ Leuven, campus Gasthuisberg, administratief gebouw, dienst materiaalbeheer, grijze pijl, 3de verdiep tav. Annelies Michiels
E-mail: paf.materiaalbeheer@uzleuven.be
Internetadres(sen): www.uzleuven.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=299631
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking. Referentie P5591-TE011531: huur en installatie van 2 heetwaterketels centrale stookplaats, op de stadscampus Sint Rafael Referentienummer: UZ Leuven-P5591-TE011531-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 42161000
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
huur en installatie van 2 heetwaterketels centrale stookplaats, op de stadscampus Sint Rafael
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE242
Voornaamste plaats van uitvoering: Stadscampus Sint Rafael te Leuven
II.2.4. Beschrijving
huur en installatie van 2 heetwaterketels centrale stookplaats, op de stadscampus sint rafael.
II.2.5. Gunningscriteria
De prijs is niet het enige gunningscriterium en alle criteria worden enkel vermeld in de aanbestedingsdocumenten.
II.2.7. Looptijd
3 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering
IV.1.4 Inlichtingen over een beperking van het aantal oplossingen of inschrijvingen tijdens de onderhandeling of de dialoog
Gebruikmaking van een procedure in achtereenvolgende fasen waarbij geleidelijk het aantal te bespreken oplossingen of ter onderhandeling openstaande inschrijvingen wordt beperkt: JA
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2018-03-08 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 6 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Voor het afhalen van het administratieve en technische lastenboek met bijlagen:Klik op de link.Hierna zal er worden gevraagd om inte loggen; gebruik hiervoor uw eigen mailadres. Nadien zal u in uw mailbox een mail toekrijgen met verdere instructies voor het downloaden van de documenten:(paswoord,.)
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbanken van Leuven
Smoldersplein 5 , BE - 3000 Leuven
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-02-13