Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Ziekenhuisnetwerk Antwerpen (ZNA) VZW
Postadres : Leopoldstraat 26 , BE - 2000 Antwerpen
Contactpersoon: Mevrouw Kim Sels
Tel: +32 32177467
E-mail: kim.sels@zna.be
Internetadres(sen): www.zna.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Maaltijddistributiewagens Referentienummer: 2018/005
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 34620000
II.1.3. Type opdracht : leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
Voorwerp van deze leveringen:
Aankoop van maaltijddistributiewagens waarbij inbegrepen het onderhoud van de maaltijddistributie, wisselstukkenvan de maaltijddistributiewagens en accessoires zoals dienladen.
ZNA heeft de bedoeling om de maaltijden aan de patiënten te verdelen met behulp van maaltijddistributiewagens voorzien van koel-, regeneratie -en warmhoud functie.
Het aanbod moet voldoen aan de huidige wetgeving inzake hygiënenormen en richtlijnen zoals deze dienen te worden toegepast volgens het FAVV en de maaltijd moet op een smakelijke, voedzake en uitnodigende wijze geserveerd kunnen worden.
De opdracht heeft tot doel het leveren en in dienst stellen van de maaltijddistributiewagens. Een zo volledig mogelijke documentatie, gebruiksaanwijzing, onderdelenlijst en technische informatie van de aangeboden toestellen dienen bij de offerte te worden toegevoegd.
Vermoedelijk af te nemen aantallen voor de ganse looptijd vn het contract en op g.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE211
Voornaamste plaats van uitvoering: ZNA
II.2.4. Beschrijving
zie II.1.4
II.2.5. Gunningscriteria
Kwaliteitscriteria:
* Functionaliteit, Techniek, service en onderhoud - weging: 50
* Plan van aanpak - weging: 10
Kost:
* TCO - weging: 30
* SLA - weging: 10
II.2.7. Looptijd
3 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
De inschrijver legt het door hen ingevulde Uniform Europees Aanbestedingsdocument voor, dat bestaat uit een bijgewerkte eigen verklaring en dat door de aanbestedende overheid als voorlopig bewijs wordt aanvaard ter vervanging van door overheidsinstanties of derden afgegeven documenten of certificaten die bevestigen dat de betrokken inschrijver aan alle hierna vermelde voorwaarden voldoet :1° hij bevindt zich niet in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016;2° hij voldoet aan de toepasselijke selectiecriteria als vastgesteld overeenkomstig artikel 71 van de wet van 17 juni 2016.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
De Aanbestedende Overheid laat toe dat de kandidaat of de inschrijver de gevraagde inlichtingen en documenten niet meer opnieuw dient voor te leggen indien hij dit reeds gedaan heeft voor een andere procedure, uitgeschreven door dezelfde Aanbestedende Overheid, op voorwaarde dat hij die procedure precies vermeldt in zijn aanvraag tot deelneming of offerte en mits de bedoelde inlichtingen en documenten aan de gestelde vereisten beantwoorden. Een kandidaat of inschrijver kan dus een beroep doen op reeds eerder ingediende documenten bij de Aanbestedende overheid. Indien de kandidaat of inschrijver oordeelt dat de reeds voorgelegde documenten relevant zijn inzake het bewijzen van het voldoen aan de selectiecriteria voor deze overheidsopdracht en op deze mogelijkheid een beroep wenst te doen, dan dient hij dit op de geëigende plaats in zijn aanvraag tot deelneming (tweefasige procedure) of in het offertebiljet (éénfasige procedure) te melden. De inschrijver of kandidaat zal dan de referenties van de betrokken overheidsopdracht (concreet besteknummer, jaartal van indienen van de documenten en de leidende dienst) vermelden met het oog op het laten hergebruiken van de betrokken documenten. Indien de Aanbestedende Overheid oordeelt dat de reeds overgelegde documenten in het kader van een vorige overheidsopdracht inderdaad relevant zijn (de bedoelde inlichtingen en documenten dienen namelijk aan de gestelde vereisten te beantwoorden), na controle met de leidende dienst die de vorige documenten heeft ontvangen, dan zal de Aanbestedende Overheid deze documenten hergebruiken. Indien de Aanbestedende Overheid echter oordeelt dat deze documenten niet relevant zijn in het kader van deze overheidsopdracht, dan dient de kandidaat/inschrijver alsnog de betrokken documenten voor te leggen binnen een door de Aanbestedende Overheid aan de kandidaat of inschrijver te betekenen termijn. Indien de kandidaat of inschrijver er niet in slaagt om binnen deze termijn de bedoelde inlichtingen en documenten voor te leggen, dan dient de Aanbestedende Overheid te besluiten tot een onregelmatigheid en kan de kandidaat of inschrijver niet weerhouden worden voor de verdere procedure.Een referentielijst van 3 gelijkaardig uitgevoerde opdrachten binnen de Belgische zorgsector de afgelopen 3 jaar waarvan minimaal 1 referentie een opdracht betreft die werd uitgevoerd op minstens 2 verschillende sites dient te worden voorgelegd. Per referentie dienen de contactgegevens van de opdrachtgever inclusief een 'attest van goede uitvoering" te worden aangeleverd.De referenties en attesten kunnen door ZNA geverifieerd worden.
Eventuele minimumeisen:
.
.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2018-03-12 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 6 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2018-03-12
Plaatselijke tijd: 10:00
Adres: ZNA Stuivenberg, Aankoopdienst, Q-blok Inlichtingen over gemachtigde personen en de openingsprocedure
Er is een gesloten opening van de offertes voorzien
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte: Op straffe van nietigheid van zijn offerte, wordt van de inschrijver verwacht een plaatsbezoek uit te voeren in elke betrokken site.Plaatsbezoek dient in samenspraak te gebeuren met de voedingsverantwoordelijke per site (zie pagina 23: tabel II.10).Ter ondersteuning van het plaatsbezoek voorziet ZNA plattegronden van de site en betreffende regeneratieruimtes (in bijlage).De inschrijver dient het attest in bijlage correct ingevuld toe te voegen aan zijn offerte. Plaatsbezoek is verplicht in het kader van de stroomvoorziening en welke aanpassingen of verbeteringen er eventueel nodig zijn. Het verslag van dit plaatsbezoek moet ondertekend worden door de voedingsverantwoordelijke van de betreffende site.De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank van eerste aanleg van het gerechtelijk arrondissement Antwerpen , BE nvt
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-02-06