Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : IOK Afvalbeheer
Postadres : Antwerpseweg 1 , BE - 2440 Geel
Contactpersoon: De heer Rob Eyckmans
Tel: +32 14574296
Fax: +32 14589722
E-mail: rob.eyckmans@iok.be
Internetadres(sen): www.iok.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - Preventief en curatief onderhoud - sanitair en HVAC - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking Referentienummer: 2018/15RE
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 50324200
II.1.3. Type opdracht : diensten
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE213
Voornaamste plaats van uitvoering: Diverse locaties IOK en IOK Afvalbeheer, 2440 Geel
II.2.4. Beschrijving
Voorwerp van deze diensten: Onderhoud en herstelling van sanitaire, verwarmings- en HVAC-installaties op de sites van IOK en IOK Afvalbeheer. Deze sites bevinden zich allen binnen het werkingsgebied van IOK en IOK Afvalbeheer. Het betreft volgende sites: IOK: - IOK administratieve zetel, Antwerpseweg 1 in Geel - IOK bijgebouw in verhuur, Antwerpseweg 1a in Geel - Voormalig Eandis gebouw, Dr Van De Perrestraat 218 in Geel - Doorgangsgebouw Meerhout (DGG Meerhout), Ambachtsstraat 2 in Meerhout IOK Afvalbeheer: - Ophaaldienst (OPHD), Lammerdries 9a in Geel - Milieubedrijf Olen Geel (MOG), Hagelberg 10 in Olen - Milieubedrijf Mol (MMO), Voortbeemden 10 in Mol - Milieubedrijf Meerhout (MME), Kiezel 300 in Meerhout - Milieubedrijf Beerse Merksplas (MBM), Oosteneinde in Beerse - Milieubedrijf Beerse Oost, Steenbakkersdam zn in Beerse (vanaf 2019)
II.2.5. Gunningscriteria
Kwaliteitscriteria:
* Kwaliteit van de communicatiemiddelen - weging: 15
Kost:
* Prijs - weging: 70
* Korting op te leveren materialen - weging: 15
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de ondernemer met zijn bedrijvigheid is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
Eventuele minimumeisen:
Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de ondernemer met zijn bedrijvigheid is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1) Minimum één referentie met betrekking tot gelijkaardige opdrachten rond onderhoud enherstelling van HVAC-installaties tijdens de laatste 3 jaar, met vermelding van bedrag, datumen opdrachtgever.Voor de referentieopdracht worden in de lijst de volgende vermeldingen bijgevoegd:- de opdrachtgever (met gegevens contactpersoon + telefoonnummer);- het begin en einde van de uitvoering van de opdracht;- de beknopte omschrijving van de opdracht (verschillende onderdelen);- kostprijs van de opdracht.De waarde van elke referentie bedraagt minimaal 28.000 EUR, per jaar, exclusief btw. 2) Het personeelslid van de aannemer belast met de coördinatie en opvolging van de opdracht vervat in dit bestek en die tevens de contactpersoon is met het bestuur dient minstens de titel te dragen van technisch of industrieel ingenieur. Een kopie van het diploma en de naam van de contactpersoon moeten aan de inschrijving worden toegevoegd.3) De aannemer dient tijdens de ganse looptijd van het contract minimaal volgende personeelsleden in dienst te hebben:- 1 certificaathouder technicus gasvormige brandstoffen G3,- 1 certificaathouders koeltechnicus categorie I,- 1 technicus elektriciteit met attest BA4/BA5Wanneer de inschrijver beroep doet op de draagkracht/bekwaamheid van andere entiteiten en die draagkracht/bekwaamheid bepalend is voor zijn selectie, vermeldt de inschrijver in zijn offerte voor welk gedeelte hij een beroep doet op die draagkracht/bekwaamheid en welke andere entiteiten hij voorstelt.
Eventuele minimumeisen:
x
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2018-03-16 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2018-07-14
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist: 27/02/2018 om 10.00De inschrijver heeft het recht om vóór de aanbesteding een plaatsbezoek af te leggen om de situatie aandachtig te onderzoeken teneinde met kennis van zaken een volledige prijsopgave te doen, die rekening houdt met:- het volledig op de hoogte te zijn van alle te onderhouden installaties;- de aard en volledige omvang van de te leveren diensten;- alle eventuele moeilijkheden van uitvoering;- het op de hoogte te zijn van de mogelijkheden voor het ter plaatse brengen van de materialen.De deelnemers dienen uiterlijk daags voor de bezoekdag hun deelname te bevestigen via email bij dedienst patrimoniumbeheer van IOK (franky.eyckmans@iok.be)Een afvaardiging van maximum twee (2) personen per inschrijver wordt voorzien.Deze bezoekdag zal naast het duiden van de opdracht, ook de kans bieden op het stellen van vragen en het bezoeken van het gebouw en zijn installaties, met de mogelijkheid om hiervan foto's, (maar geen filmopnames) te nemen.Indien de inschrijver geen gebruik maakt van het plaatsbezoek, gebeurt dit op zijn eigen verantwoordelijkheid.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State Afdeling Bestuursrechtspraak , BE nvt
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-02-06