Ocmw Menen

Onderhoudswerken Lokaal Dienstencentrum: inrichting Vredegerecht en renovatie/uitbreiding Lokaal Dienstencentrum Allegro.



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  OCMW Menen
Postadres :  Noorderlaan 1/A000 , BE - 8930   Menen
Contactpersoon:   Mevrouw Sofie Vanysacker
Tel:   +32 56527160
Fax:   +32 56527109
E-mail:   ocmw_economaat@menen.be
Internetadres(sen):   www.ocmwmenen.be  


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Onderhoudswerken Lokaal Dienstencentrum: inrichting Vredegerecht en renovatie/uitbreiding Lokaal Dienstencentrum Allegro.  
Referentienummer:   2018/148
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  45262700
II.1.3. Type opdracht :  werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE

II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE254
Voornaamste plaats van uitvoering:   Gebouw Volkslaan 302 8930 Menen
II.2.4. Beschrijving
Het project omvat 2 delen die op verschillende tijdstippen worden uitgevoerd maar als een geheel worden gegund.   Deel 1: inrichten Vredegerecht 1ste verdiep en kelderopbouw (stooklokaal)   Deel 2: inrichten Lokaal Dienstencentrum Allegro - renovatie en uitbreiding   verdeeld in 3 onderdelen:   - opbouw 1ste verdiep Lokaal Dienstencentrum Allegro   - afbraak gelijkvloers met centrale inkomhal Lokaal Dienstencentrum Allegro   - opbouw geblijkvloers met centrale inkomhal Lokaal Dienstencentrum Allegro   Opmerking:   - Deel 2 kan pas uitgevoerd na goedkeuring van het VIPA dossier   - De afbraakwerken en ruwbouwwerken van de volledige eerste verdieping zullen reeds uitgevoerd zijn, alsmede de vernieuwing van de ramen en deuren.  
II.2.5. Gunningscriteria
Prijs
II.2.7. Looptijd
152   dag(en)
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
* Attest 1: Verklaring op erewoord:Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 61 § 1 en 2 van het koninklijk besluit van 18 april 2017 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.In navolging van art. 63 van het KB van 18 april 2017 dient de Belgische inschrijver (of buitenlander) geen attest toe te voegen waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan zijn beroepsmatige fiscale verplichtingen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Attest 2: Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 11 van het KB van 18 april 2017.
Eventuele minimumeisen:
Bij het ontbreken van de bankverklaring wordt de inschrijving geweigerd.

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Attest 3: een naar behoren ingevulde, complete en ondertekende verklaring van voorafgaand plaatsbezoekattest 4: een lijst van de voornaamste gelijkaardige werken die de inschrijver gedurende de afgelopen 3 jaar heeft verricht

Eventuele minimumeisen:
Attest 3: bij het ontbreken van deze documenten wordt de inschrijving geweigerd.
Vereiste erkenning: D (Bouwwerken), Klasse 5

III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht

III.2.2 Voorwaarden inzake de uitvoering van de opdracht:
De uitvoering van de opdracht gebeurt onder leiding en toezicht vanNaam: Architectenbureau Philippe GuilbertAdres: Bruggestraat 316 te 8930 MenenTelefoon: 056/51.02.95GSM: 0477/90.81.32E-mail: philippe@philippeguilbert.be



AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2018-03-15   10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj):   2018-11-10
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum:   2018-03-15
Plaatselijke tijd:   10:00
Adres:   OCMW Menen, Raadzaal Inlichtingen over gemachtigde personen en de openingsprocedure
Het EconomaatEr is een publieke opening van de offertes voorzien


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen NIET elektronisch ingediend worden.De aanbestedende overheid heeft gekozen om geen gebruik te maken van de elektronische communicatiemiddelen (E-Tendering) en de overgangsbepaling voorzien in artikel 129 van het Koninklijk besluit van 18 april 2017 toe te passen.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad Van State
Wetenschapsstraat 33 ,  BE - 1040   Brussel

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-02-07

Annonces similaires du BDA :