Tmvw Servicelijnen

AF-8870-16-003 Overeenkomst voor het leveren van dranken in cafetaria sportsite Krekel Zuid te Izegem



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  TMVW servicelijnen
Postadres :  Stropstraat 1 , BE - 9000   Gent
Contactpersoon:   Sofie Hoogerwerf
E-mail:   aankoop@farys.be
Internetadres(sen):   https://www.farys.be/   https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=297097


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
AF-8870-16-003 Overeenkomst voor het leveren van dranken in cafetaria sportsite Krekel Zuid te Izegem  
Referentienummer:   TMVW A-AF-8870-16-003-F02_2
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  15900000
II.1.3. Type opdracht :  leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
De opdracht betreft een overeenkomst voor het leveren van dranken in de cafetaria op de sportsite Krekel Zuid te Sint-Jorisstraat 64, 8870 Izegem.
De ondernemer staat in voor:
- het installeren van het toogmeubel;
- het installeren van de tooginstallaties (tap-, koel- en afwasinstallaties), incl. het aanleggen van de nodige leidingen;
- het inrichten van de cafetaria en (optioneel) de vergaderzalen.
Het nodige onderhoud en/of de herstelling van de tooginstallaties en het meubilair zijn ten laste van de ondernemer.
De opdrachtnemer bekomt het exclusief leveringsrecht voor dranken op deze locatie.
De raamovereenkomst wordt afgesloten voor een periode 10 jaar.
Indicatief kan rekening worden gehouden met een aanvang van het contract op 1 september 2018.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE

II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE256
Voornaamste plaats van uitvoering:   Izegem
II.2.4. Beschrijving
De opdracht betreft een overeenkomst voor het leveren van dranken in de cafetaria op de sportsite Krekel Zuid te Sint-Jorisstraat 64, 8870 Izegem.   De ondernemer staat in voor:   - het installeren van het toogmeubel;   - het installeren van de tooginstallaties (tap-, koel- en afwasinstallaties), incl. het aanleggen van de nodige leidingen;   - het inrichten van de cafetaria en (optioneel) de vergaderzalen.   Het nodige onderhoud en/of de herstelling van de tooginstallaties en het meubilair zijn ten laste van de ondernemer.   De opdrachtnemer bekomt het exclusief leveringsrecht voor dranken op deze locatie.   De raamovereenkomst wordt afgesloten voor een periode 10 jaar.   Indicatief kan rekening worden gehouden met een aanvang van het contract op 1 september 2018.  
II.2.5. Gunningscriteria
Kwaliteitscriteria:
*  Kwaliteit van het aangeboden meubilair en de aangeboden installaties  -  weging:   40
*  De aangeboden organisatie en dienstverlening  -  weging:   10
Prijs  -  weging:   50
II.2.7. Looptijd
120   maand(en)
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming


III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
- Tevredenheidsattesten

Eventuele minimumeisen:
Teneinde zijn technische bekwaamheid aan te tonen zal de inschrijver de nodige referenties (incl. ondertekende tevredenheidsattesten) bijvoegen. Hieruit moet blijken dat de inschrijver, als leverancier, in de loop van de laatste 3 jaar, gelijkaardige opdrachten (leveren van dranken voor een bedrag van minstens ? 30 000 (excl. btw)) heeft uitgevoerd tot tevredenheid van de opdrachtgever.


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
In het geval van raamovereenkomsten - motivering voor een looptijd van meer dan vier jaar:  

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2018-03-12   14:15
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   NL
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum:   2018-03-12
Plaatselijke tijd:   14:15

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Voor inlichtingen m.b.t. de procedure kunnen de inschrijvers terecht bij Sofie Hoogerwerf (09 241 06 49, sofie.hoogerwerf@farys.be) of bij Fanny Pynckel (09 242 57 97, fanny.pynckel@farys.be).

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33 ,  BE - 1040   Brussel
Tel:   +32 22349611
Fax:   +32 22349499
Internetadres(sen):   http://www.raadvst-consetat.be

VI.4.3 Beroepsprocedure
Precieze aanduiding van de termijn(en) voor beroepsprocedures
15 dagen voor de procedure van schorsing bij uiterst dringende noodzakelijkheid en 60 dagen voor het annulatieberoep, te rekenen vanaf de betekening van de beslissing.

VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Raad van State
Wetenschapsstraat 33 ,  BE - 1040   Brussel
Tel:   +32 22349611
Fax:   +32 22349499
Internetadres(sen):   http://www.raadvst-consetat.be

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-02-05

Annonces similaires du BDA :