Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : IVAGO
Postadres : Proeftuinstraat 43 , BE - 9000 GENT
Tel: +32 92408113
E-mail: sofie.dewindt@ivago.be
Internetadres(sen): WWW.IVAGO.BE https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=297536
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Huur en onderhoud van warme drankautomaten en een snoepautomaat en het leveren van de bijhorende producten voor een periode van 2 jaar Referentienummer: IVAGO-18 002-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 15860000
II.1.3. Type opdracht : leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
Huur en onderhoud van warme drankautomaten en een snoepautomaat en het leveren van de bijhorende producten voor een periode van 2 jaar
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-02-07
AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST
VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd
VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen
VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
In de inventaris werd een verkeerde duurtijd opgenomen: deze bedraagt 24 maanden (en niet 60 maanden)