Tmvw Servicelijnen

Aanstellen van een aannemer voor de renovatie van zwembad "Den Boer" te Zomergem



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  TMVW servicelijnen
Postadres :  Stropstraat 1 , BE - 9000   Gent
Contactpersoon:   Dorine Hantson
Tel:   +32 92425759
E-mail:   aankoop@farys.be
Internetadres(sen):   http://www.farys.be   https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=298446


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Aanstellen van een aannemer voor de renovatie van zwembad "Den Boer" te Zomergem  
Referentienummer:   TMVW A-AF-9930-17-004-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  45212000
II.1.3. Type opdracht :  werken
II.1.4. Korte beschrijving
De gemeente Zomergem wenst zwembad Den Boer, gelegen aan Den Boer 17 te Zomergem, te onderwerpen aan een grondige renovatie.
Hiertoe worden o.a. volgende werkzaamheden gepland:
Basis
- vernieuwen dakopbouw;
- betonherstellingen n.a.v. betonrot;
- renovatie stookplaats (nieuwe ketel, warmteverdeling, brandcompartimentering,.);
- vervangen warmtewisselaar
- bijkomende isolatie (leidingen, kraanhuizen,.);
- plaatsen frequentie gestuurde circulatoren;
- plaatsen frequentie gestuurde omlooppompen;
- vernieuwen van de luchtgroep met frequentiesturing en warmterecuperatie;
- waterbehandeling: UV filters;
- extractor kruipruimte;
- waterdetectie kelder;
- relighting zwemhal.
Optioneel (vereiste opties)
- dakisolatie PIR 16 cm i.p.v. 9 cm;
- vervangen zandfilters.
Vermoedelijke startdatum: half mei 2018.
De werken dienen in elk geval afgerond te zijn tegen 15/10/2018.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE

II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE234
Voornaamste plaats van uitvoering:   Zomergem
II.2.4. Beschrijving
De gemeente Zomergem wenst zwembad Den Boer, gelegen aan Den Boer 17 te Zomergem, te onderwerpen aan een grondige renovatie.   Hiertoe worden o.a. volgende werkzaamheden gepland:   Basis   - vernieuwen dakopbouw;   - betonherstellingen n.a.v. betonrot;   - renovatie stookplaats (nieuwe ketel, warmteverdeling, brandcompartimentering,.);   - vervangen warmtewisselaar   - bijkomende isolatie (leidingen, kraanhuizen,.);   - plaatsen frequentie gestuurde circulatoren;   - plaatsen frequentie gestuurde omlooppompen;   - vernieuwen van de luchtgroep met frequentiesturing en warmterecuperatie;   - waterbehandeling: UV filters;   - extractor kruipruimte;   - waterdetectie kelder;   - relighting zwemhal.   Optioneel (vereiste opties)   - dakisolatie PIR 16 cm i.p.v. 9 cm;   - vervangen zandfilters.   Vermoedelijke startdatum: half mei 2018.   De werken dienen in elk geval afgerond te zijn tegen 15/10/2018.  
II.2.5. Gunningscriteria
Prijs
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj):   2018-05-21
Einde (dd/mm/jjjj):   2018-10-15
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming


III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
- erkenning- tevredenheidsattesten

Eventuele minimumeisen:
- klasse: 4 (of volgens inschrijvingsbedrag); categorie D
- Teneinde zijn technische bekwaamheid aan te tonen zal de inschrijver minstens drie tevredenheidsattesten bijvoegen. Hieruit moet blijken dat de inschrijver in de loop van de laatste vijf jaar, gelijkaardige werken (renovatie- of nieuwbouwprojecten), telkens voor een minimaal aannemingsbedrag ? 500 000 (excl. btw), heeft uitgevoerd tot tevreden-heid van de opdrachtgever.
Minstens één van deze referenties dient betrekking te hebben op een renovatieproject.
Tevens dient de inschrijver voor minstens één van deze referenties (renovatie of nieuwbouw) aan te tonen dat het gedeelte technieken minstens ? 200 000 (excl. btw) bedroeg.
Voor de referenties voegt de inschrijver minstens de volgende elementen bij de offerte:
- beschrijving van het referentieproject;
- opgave van de relevante disciplines en de mate van betrokkenheid;
- totaal uitvoeringsbedrag;
- uitvoeringsperiode en datum van oplevering;
- identificatie van de opdrachtgever met duidelijke opgave van naam en e-mail of telefoonnummer van de contactpersoon bij de opdrachtgever.
OPMERKINGEN
- De termijn van 5 jaar wordt bepaald t.o.v. de datum vastgelegd voor het indienen van de offertes.
- De voorgelegde tevredenheidsattesten dienen betrekking te hebben op projecten die werden uitgevoerd (voorlopige of definitieve oplevering).
- PV's van voorlopige of definitieve oplevering worden niet aanvaard als tevredenheidsattest.


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2018-03-12   14:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden:   4   (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum:   2018-03-12
Plaatselijke tijd:   14:00

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Voor inlichtingen m.b.t. de procedure kunnen de inschrijvers terecht bij: mevr. Dorine Hantson (dorine.hantson@farys.be, tel. 09/242 57 59) of bij mevr. Fanny Pynckel (fanny.pynckel@farys.be, tel. 09/242 57 97).Voor technische inlichtingen kunnen de inschrijvers terecht bij: mevr. Ofelia Roels (ofelia.roels@farys.be, tel. 09/241 06 22).OPGELET: er in een VERPLICHT PLAATSBEZOEK. Het plaatsbezoek zal doorgaan na afspraak, gelieve hiervoor contact op te nemen met mevr. Ofelia Roels (ofelia.roels@farys.be, tel. 09/241 06 22).

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33 ,  BE - 1040   Brussel
Tel:   +32 22349611
Fax:   +32 22349499
Internetadres(sen):   http://www.raadvst-consetat.be

VI.4.3 Beroepsprocedure
Precieze aanduiding van de termijn(en) voor beroepsprocedures
15 dagen voor de procedure van schorsing bij uiterst dringendenoodzakelijkheid en 60 dagen voor het annulatieberoep, te rekenen vanaf de betekening van de beslissing.

VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Raad van State
Wetenschapsstraat 33 ,  BE - 1040   Brussel
Tel:   +32 22349611
Fax:   +32 22349499
Internetadres(sen):   http://www.raadvst-consetat.be

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-02-05

Annonces similaires du BDA :