Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Vrije Universiteit Brussel
Postadres : Pleinlaan 2 , BE - 1050 Brussel
Contactpersoon: De heer Nic Van Craen, Algemeen Beheerder
Tel: +32 26292294
E-mail: sonia.dewulf@vub.be
Internetadres(sen): www.vub.be
I.3. Communicatie
Officiële benaming : Directie Infrastructuur
Postadres : Pleinlaan 2 ,BE -1050 Brussel
Contactpersoon: De heer Ludo Lemmens, directeur directie infrastructuur
Tel: +32 26293000
Fax: +32 26293090
E-mail: directeur.infra@vub.be
Internetadres(sen): http://www.vub.ac.be/
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Omgevingsaanleg voor project XY Referentienummer: VUB/2017/DI/25000-13171 XY
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 45100000
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE1
Voornaamste plaats van uitvoering: Directie Infrastructuur, Pleinlaan 2 te 1050 Brussel
II.2.4. Beschrijving
Omgevingsaanleg voor project XY
II.2.5. Gunningscriteria
Prijs
II.2.7. Looptijd
200 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2018-03-15 14:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2018-06-13
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2018-03-15
Plaatselijke tijd: 14:00
Adres: Vrije Universiteit Brussel - Pleinlaan 2 - 1050 Brussel - gebouw M - lokaal M 012 Inlichtingen over gemachtigde personen en de openingsprocedure
Er is een publieke opening van de offertes voorzien
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte: 13/02/2018 om 10.00De inschrijver moet zich ter plaatse rekenschap hebben gegeven van de omvang en van de draagwijdte van de uit te voeren werkzaamheden.Hij zal later, onder geen enkel voorwendsel, zich kunnen beroepen op elementen die inherent aan de opdracht verbonden zijn en waarvan hij geen kennis zou gekregen hebben.Het plaatsbezoek zal worden begeleid door Dhr. Francis Geldof Het plaatsbezoek gaat door op 13/02/2018 om 10.00 uur, dit enkel na afspraak met Dhr Francis Geldof.Vooraf inschrijven en enkel via Francis.Geldof@vub.be is noodzakelijk.Inschrijvingen plaatsbezoek worden afgesloten dd 12/02/2018 te 17.00 uur.Bijeenkomst plaatsbezoek : Vrije Universiteit Brussel - Pleinlaan 2 - 1050 Brussel - Gebouw T, vergaderzaal Braem.Verzuimen aan het plaatsbezoek leidt automatisch tot nietigheid van de offerte.Er zal een attest van plaatsbezoek ( Bijlage B ) afgeleverd worden door de aanbestedende instantie.Dit attest dient bij de offerte gevoegd te worden op straffe van uitsluiting.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State , BE nvt
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-02-01