Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN GEGUNDE OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Afdeling Bovenschelde
Postadres : Guldensporenpark 105 , BE - 9820 Merelbeke
Contactpersoon: ir. Caroline Bytebier
E-mail: caroline.bytebier@vlaamsewaterweg.be
Internetadres(sen): www.vlaamsewaterweg.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=298125
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Renovatie Conzettbrug te Brugge. Referentienummer: A B S-16EGGE1607-F03_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 45221119
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
Het voorwerp van de opdracht ishet renoveren van de Conzettbrug (IJzerhekkenbrug over de Coupure in Brugge), meerbepaald het vernieuwen van het brugdek.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE251
Voornaamste plaats van uitvoering: Brugge
II.2.4. Beschrijving
Het voorwerp van de opdracht ishet renoveren van de Conzettbrug (IJzerhekkenbrug over de Coupure in Brugge), meerbepaald het vernieuwen van het brugdek.
II.2.5. Gunningscriteria
Prijs
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
AFDELING V. GUNNING VAN OPDRACHT
Lot 1V.2. Gunning van een opdracht/concessieovereenkomst
V.2.1. Datum van de sluiting van de overeenkomst/het besluit tot gunning van de concessieovereenkomst
2018-01-30
V.2.2. Inlichtingen over inschrijvingen
Aantal inschrijvingen: 3
De opdracht is gegund aan een groep ondernemers: NEE
V.2.3. Naam en adres van de contractant
Officiële benaming: nv West Construct
Postadres: Siemenslaan 13 ,BE Oostkamp
NUTS-code: BE251
De contractant/concessiehouder wordt een MKB-bedrijf: NEE
V.2.4. Inlichtingen over de waarde van de opdracht/het perceel/de concessieovereenkomst (excl. BTW)
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
- uitvoeringstermijn : 92 kalenderdagen- Vanaf 1 januari 2017 moeten alle facturen die in het kader van deze opdracht worden ingediend op een elektronische manier (e-facturen in XML formaat) worden verstuurd. Meer info over e-invoicing is terug te vinden via https://overheid.vlaanderen.be/e-invoicing.- Bij toepassing van art. 26, §1, 2° b) van de wet heeft de aanbestedende overheid het recht deze opdracht te herhalen.- De inventaris wordt via een Excel-bestand ter beschikking gesteld.De inschrijver maakt gebruik van dit bestand voor het invullen van zijn inventaris.AAN DIT BESTAND MOGEN GEEN WIJZIGINGEN WORDEN AANGEBRACHT MET UITZONDERING VAN HET INVULLEN VAN DE GRIJZE INVULVELDEN.De inschrijver dient het ingevulde Excel-document te converteren naar een afdrukbaar pdf-bestand.ZOWEL HET EXCEL- ALS HET PDF-BESTAND MOETEN WORDEN OPGELADEN EN INGEDIEND VIAE-TENDERING.Bij tegenstrijdigheid tussen beide bestanden, wordt het pdf- bestand geacht de werkelijke bedoeling van de inschrijver te zijn en is het pdf-bestand aldus het enige rechtsgeldige.Een handleiding voor het omzetten van de inventaris van Excel naar pdf is beschikbaar ophttp://mow.vlaanderen.be/qc en is ook bijgevoegd als bijlage bij dit bestek.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State , BE Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-01-31