Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : UZ Leuven
Postadres : Herestraat 49, 3000 Leuven , BE - 3000 Leuven
Contactpersoon: Campus Gasthuisberg, Administratief gebouw, dienst materiaalbeheer, grijze pijl, 3de verdiep tav. Annelies Michiels
E-mail: paf.materiaalbeheer@uzleuven.be
Internetadres(sen): www.uzleuven.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=297916
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking voor werken. Referentie P5577-TE010775.P42: kabinetchirurgie, perceel medische gassen Referentienummer: UZ Leuven-P5577-TE010775.P42-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 45215140
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
Referentie P5577-TE010775.P42: kabinetchirurgie, perceel medische gassen
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE242
II.2.4. Beschrijving
Kabinetchirugie - medische gassen
II.2.5. Gunningscriteria
De prijs is niet het enige gunningscriterium en alle criteria worden enkel vermeld in de aanbestedingsdocumenten.
II.2.7. Looptijd
235 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2018-02-27 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 6 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Gezien de complexiteit van de werken en werforganisatie in bestaande gebouwen van het ziekenhuis is een verplicht plaatsbezoek voorzien. Dit gaat door op donderdag 8 februari 2018 om 9.30u. Er wordt afgesproken aan het secretariaat van de technische dienst (groene pijl niv. -1).Voor het afhalen van de aanbestedingsdocumenten klikt u op de link in de publicatie.U voert uw mailadres in. Vervolgens zal u in uw mailbox een mail ontvangen met het paswoord. Na het invoeren van het paswoord zal u toegang krijgen voor het afhalen van de documenten.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbanken van Leuven
Smoldersplein 5 , BE - 3000 Leuven
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-01-30