Uz Leuven

Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking voor werken. Referentie P5577-TE010775.P42: kabinetchirurgie, perceel medische gassen



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  UZ Leuven
Postadres :  Herestraat 49, 3000 Leuven , BE - 3000   Leuven
Contactpersoon:   Campus Gasthuisberg, Administratief gebouw, dienst materiaalbeheer, grijze pijl, 3de verdiep tav. Annelies Michiels
E-mail:   paf.materiaalbeheer@uzleuven.be
Internetadres(sen):   www.uzleuven.be   https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=297916


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking voor werken. Referentie P5577-TE010775.P42: kabinetchirurgie, perceel medische gassen  
Referentienummer:   UZ Leuven-P5577-TE010775.P42-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  45215140
II.1.3. Type opdracht :  werken
II.1.4. Korte beschrijving
Referentie P5577-TE010775.P42: kabinetchirurgie, perceel medische gassen
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE

II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE242
II.2.4. Beschrijving
Kabinetchirugie - medische gassen  
II.2.5. Gunningscriteria
De prijs is niet het enige gunningscriterium en alle criteria worden enkel vermeld in de aanbestedingsdocumenten.
II.2.7. Looptijd
235   dag(en)
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming



AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2018-02-27   11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden:   6   (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Gezien de complexiteit van de werken en werforganisatie in bestaande gebouwen van het ziekenhuis is een verplicht plaatsbezoek voorzien. Dit gaat door op donderdag 8 februari 2018 om 9.30u. Er wordt afgesproken aan het secretariaat van de technische dienst (groene pijl niv. -1).Voor het afhalen van de aanbestedingsdocumenten klikt u op de link in de publicatie.U voert uw mailadres in. Vervolgens zal u in uw mailbox een mail ontvangen met het paswoord. Na het invoeren van het paswoord zal u toegang krijgen voor het afhalen van de documenten.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbanken van Leuven
Smoldersplein 5 ,  BE - 3000   Leuven

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-01-30

Annonces similaires du BDA :