Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Stad Gent
Postadres : Botermarkt 1 , BE - 9000 Gent
Tel: +32 92667780
Fax: +32 92667379
E-mail: overheidsopdrachten@stad.gent
Internetadres(sen): www.gent.be
I.3. Communicatie
Officiële benaming : Contactpunt Overheidsopdrachten
Postadres : Botermarkt 1 ,BE -9000 Gent
Tel: +32 92667780
Fax: +32 92667379
E-mail: overheidsopdrachten@stad.gent
Internetadres(sen): www.stad.gent
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - Raamovereenkomst voor het leveren van bevestigingsmateriaal - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking Referentienummer: ECO/2017/035 - ID4241
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 44523200
II.1.3. Type opdracht : leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE234
Voornaamste plaats van uitvoering: op het adres zoals vermeld op de bestelbon/bestelnota
II.2.4. Beschrijving
Raamovereenkomst voor het leveren van bevestigingsmateriaal
II.2.5. Gunningscriteria
Kwaliteitscriteria:
* OCI catalogus - weging: 10
* Duurzaam transport - weging: 5
Kost:
* Prijs op basis van TCO - weging: 85
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2018-03-06 09:30
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2018-07-04
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Uitvoeringstermijn : 4 jaarDe leveringstermijn omvat eveneens de tijd die nodig is voor de verrichtingen die de productie voorafgaan en de voorbereiding van de leveringen, inzonderheid de eventuele voorafgaande keuringen.Gedeeltelijke bestellingenDe opdracht omvat gedeeltelijke bestellingen. De gedeeltelijke bestellingen zullen door de diverse diensten aan de leverancier via een bestelnota per mail of fax aan de leverancier overgemaakt worden. Bij levering bezorgt de firma een leveringsnota met daarop o.a. de vermelding van de afgenomen goederen, hoeveelheid alsook de nettoprijs van elk artikel.Slechts na ontvangst van een bestelbon of bestelbonnen ontstaat voor de opdrachtnemer het recht tot leveren. In het kader van deze overeenkomst wordt elke bestelling als een afzonderlijke opdracht beschouwd, onafhankelijk van de uitvoering van de overige opdrachten.LeveringstermijnDe leveringstermijn van de individuele afroepen bedraagt:- voor bestellingen voor 15u00 : 1 werkdag- voor bestellingen na 15u00: 2 werkdagen Opgelet!Indien u geïnteresseerd bent in deze opdracht kunt u deze verder opvolgen door u als onderneming te registreren op de website van e-Notification.Deze aankondiging kunt u dan aanduiden als favoriet door bovenaan op de hiervoor aangemaakte knop te drukken 'toevoegen aan favorieten' en de functie 'messaging' te activeren.U wordt dan op de hoogte gehouden van eventuele wijzigingsberichten.De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad Van State
Wetenschapsstraat 33 , BE - 1040 Brussel (Etterbeek)
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-01-29