Uclimburg Vzw

UCLL masterplan 2020: een nieuw hoofdgebouw voor UCLL Campus Diepenbeek



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  UCLimburg vzw
Postadres :  Agoralaan gebouw B, bus 1 , BE - 3590   Diepenbeek
Contactpersoon:   De heer John Roosen
Tel:   +32 11180000
Fax:   +32 11180099
E-mail:   John.Roosen@ucll.be
Internetadres(sen):   https://www.ucll.be  


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
UCLL masterplan 2020: een nieuw hoofdgebouw voor UCLL Campus Diepenbeek  
Referentienummer:   2018/01
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  45000000
II.1.3. Type opdracht :  werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE

II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE221
Voornaamste plaats van uitvoering:   UCLimburg vzw, Agoralaan gebouw B, bus 1 te 3590 Diepenbeek
II.2.4. Beschrijving
Situering UCLL - UC Leuven-Limburg   Hogeschool UCLL biedt 18 professionele bacheloropleidingen en 13 bachelor-na-bachelor opleidingen aan op 10 campussen in Limburg en Vlaams-Brabant. Met meer dan 14.000 studenten en 1.500 medewerkers is UC Leuven-Limburg één van de grootste instellingen voor hoger onderwijs in Vlaanderen. UCLL is actief in de interessegebieden lerarenopleiding, management, technologie, gezondheid en welzijn en combineert haar onderwijsopdracht met praktijkgericht onderzoek en dienstverlening. De hogeschool zet maximaal in op persoonlijke begeleiding van haar studenten. Haar brede onderwijsnetwerk garandeert een plek voor ieders talent en haar diploma's staan sterk op de arbeidsmarkt.   Het betreft een open procedure met als voorwerp UCLL masterplan 2020: een nieuw hoofdgebouw voor UCLL Campus Diepenbeek.   Geraamd budget : 12.570.000 EUR (exclusief btw)   Voorlopige oplevering : 20/02/2020   Het volgen van de open procedure houdt geen verplichting in tot het toewijzen van de opdracht.  
II.2.5. Gunningscriteria
Kwaliteitscriteria:
*  Voorstelling van de werfopbouw en minimale hinder op de werking van de instelling  -  weging:   5
*  Tijdsschema  -  weging:   10
*  Samenstelling van het uitvoeringsteam  -  weging:   20
*  Bewaking budget  -  weging:   10
Prijs  -  weging:   55
II.2.7. Looptijd
Einde (dd/mm/jjjj):   2020-02-20
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
De inschrijver legt het door hen ingevulde Uniform Europees Aanbestedingsdocument voor, dat bestaat uit een bijgewerkte eigen verklaring en dat door de aanbestedende overheid als voorlopig bewijs wordt aanvaard ter vervanging van door overheidsinstanties of derden afgegeven documenten of certificaten die bevestigen dat de betrokken inschrijver aan alle hierna vermelde voorwaarden voldoet :1° hij bevindt zich niet in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016;2° hij voldoet aan de toepasselijke selectiecriteria als vastgesteld overeenkomstig artikel 71 van de wet van 17 juni 2016.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
* Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 11 van het KB van 18 april 2017.* Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's.* Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de ondernemer met zijn bedrijvigheid is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
Eventuele minimumeisen:
aanleveren van de gevraagde documenten

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
* Een lijst van de uitgevoerde werken in scholenbouw met een waarde vanaf 10 miljoen EUR en/of minstens 5.000 m2 die gedurende de laatste vijf jaar werden verricht en vergezeld gaat van certificaten die bewijzen dat de belangrijkste werken naar behoren zijn uitgevoerd, zowel met betrekking tot de wijze van uitvoering als met betrekking tot het resultaat.* Een beschrijving van de technische uitrusting van de ondernemer, van de maatregelen die hij treft om de kwaliteit te waarborgen en van de mogelijkheden van zijn onderneming ten aanzien van studie en onderzoek.* Een omschrijving van het gedeelte van de opdracht dat de ondernemer eventueel in onderaanneming wil geven.* Het bewijs van de inschrijving van de kandidaat of inschrijver in het beroeps- of handelsregister overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar ze gevestigd is. Het bewijs wordt geleverd door een attest, of, bij ontstentenis, door een verklaring onder eed. * Aanleveren van een lijst van uitgevoerde bouwwerken waaruit blijkt dat de inschrijver opdrachten heeft uitgevoerd volgens BIM, technisch en niet architecturaal, gedurende de laatste vijf jaar.

Eventuele minimumeisen:
* Aanleveren van het tijdsschema van uitgevoerde projecten in scholenbouw met een waarde van 10 miljoen EUR en/of minstens 5.000 m2, die de laatste 5 jaar werden verricht, met opgave van. :
a) het tijdsschema bij gunning van het project
b) het tijdsschema van de werkelijke uitvoering van het project
c) de procentuele afwijking tussen het tijdsschema bij gunning van het project en het tijdsschema van het uitgevoerde project
* Aanleveren van de wijze van budgetbewaking met aantoonbare projecten:
De wijze van bewaking van het budget dient gespecifieerd te worden aan de hand van aantoonbare, uitgevoerde projecten in schoolbouw met een waarde vanaf 10 miljoen EUR en/of minstens 5.000 m2; die de laatste 5 jaar werden verricht, met opgave van.:
a) het gegund inschrijvingsbedrag van het project
b) het eindtotaal van het uitgevoerde project
c) de procentuele afwijking tussen het inschrijvingsbedrag en het eindtotaal van het uitgevoerde project
Vereiste erkenning: D1 (Ruwbouwwerken en onder kap brengen van gebouwen), Klasse 8

III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht

III.2.3 Inlichtingen over het personeel dat verantwoordelijk zal zijn voor de uitvoering van de opdracht:
Verplichting tot vermelding van de namen en beroepskwalificaties van het personeel dat met het uitvoeren van de opdracht wordt belast: JA



AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2018-03-08   10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj):   2018-08-05
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum:   2018-03-08
Plaatselijke tijd:   10:00
Adres:   UCLimburg vzw, Agoralaan gebouw B, bus 1 te 3590 Diepenbeek Inlichtingen over gemachtigde personen en de openingsprocedure
Er is een publieke opening van de offertes voorzien


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Bijkomende inlichtingen i.v.m. indienen offertes/kandidaturen: Bekomen van het dossier :Het dossier kan digitaal, op USB-stick, bekomen worden bij de aanbesteder, UC Limburg vzw. De levertermijn bedraagt 3 werkdagen. Contacteer hieromtrent John.Roosen@ucll.be en overheidsopdrachtenprocedures@ucll.be. De USB-stick wordt per post verstuurd of kan afgehaald worden bij UC Limburg vzw, Agoralaan gebouw B, bus 1, 3590 Diepenbeek.Inhoudelijke info omtrent het dossier :Stéphane Beel Architect BVBAPoel 159000 Genttel: 09/269.51.50fax: 09/269.51.59projectverantwoordelijken: Ir.-arch. Pieter Vandeputte vragen te rechten naar de volgende mailadressen : pieter.vandeputte@stephanebeel.com en overheidsopdrachtenprocedures@ucll.be.Plaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte: Een attest van plaatsbezoek afgeleverd door een vertegenwoordiger van UCLL en Stéphane Beel Architecten , wordt verplicht toegevoegd aan de offerte.Een plaatsbezoek wordt vooraf afgesproken met te verwittigen via Pieter Vandeputte, pieter.vandeputte@stephanebeel.com en overheidsopdrachtenprocedures@ucll.be.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State, afdeling Bestuursrechtspraak
Wetenschapsstraat 33 ,  BE - 1033   Brussel
Tel:   +32 22349611

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-01-26

Annonces similaires du BDA :