Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : AZ Damiaan
Postadres : Gouwelozestraat 100 , BE - 8400 Oostende
Contactpersoon: Mevrouw Malika El Kebachi
Tel: +32 59414545
Fax: +32 59414020
E-mail: melkebachi@azdamiaan.be
Internetadres(sen): www.azdamiaan.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
AANKOOP IMMUNO-HEMATOLOGIE-ANALYZER, INCLUSIEF REAGENS- EN ONDERHOUDSCONTRACT Referentienummer: AZD_AK_00045
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 38000000
II.1.3. Type opdracht : leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE255
Voornaamste plaats van uitvoering: AZ Damiaan, Gouwelozestraat 100 te 8400 Oostende
II.2.4. Beschrijving
Deze opdracht betreft de aankoop en levering van een bench top volautomatisch toestel voor immunohematologie op basis van kolomagglutinatie techniek met minstens 2 centrifuges in het toestel, inclusief omnium onderhoudscontract en alle noodzakelijke reagentia en consumables. Ter informatie dient de inschrijver ook de prijs op te geven voor een preventief onderhoudscontract per jaar
II.2.5. Gunningscriteria
Kwaliteitscriteria:
* Aangeboden oplossing voor de gevraagde vereisten - weging: 40
* Service - weging: 20
Prijs - weging: 40
II.2.7. Looptijd
84 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
2 x 1 jaar verlenging
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
De inschrijver legt het door hen ingevulde Uniform Europees Aanbestedingsdocument voor, dat bestaat uit een bijgewerkte eigen verklaring en dat door de aanbestedende overheid als voorlopig bewijs wordt aanvaard ter vervanging van door overheidsinstanties of derden afgegeven documenten of certificaten die bevestigen dat de betrokken inschrijver aan alle hierna vermelde voorwaarden voldoet :1° hij bevindt zich niet in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016;2° hij voldoet aan de toepasselijke selectiecriteria als vastgesteld overeenkomstig artikel 71 van de wet van 17 juni 2016.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
In het geval van raamovereenkomsten - motivering voor een looptijd van meer dan vier jaar:
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2018-02-22 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2018-06-22
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2018-02-22
Plaatselijke tijd: 10:00
Adres: AZ Daminaan, Gouwelozestraat 100 Oostende Inlichtingen over gemachtigde personen en de openingsprocedure
Er is een gesloten opening van de offertes voorzien
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank van eerste aanleg
Kazernevest 3 , BE - 8000 Brugge
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-01-22