Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Karel de Grote Hogeschool VZW
Postadres : Brusselstraat 45 , BE - 2018 Antwerpen
Contactpersoon: Mevrouw Annelies Hermans
Tel: +32 36131333
Fax: +32 36131301
E-mail: aankoop@kdg.be
Internetadres(sen): www.kdg.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Raamovereenkomst voor inrichtingswerken laboratoria - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking Referentienummer: GEB_2017_014
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 45214610
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-01-17
AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST
VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd
VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen
VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
De documenten van de opdracht met als onderwerp Raamovereenkomst voor inrichtingswerken laboratoria zijn gewijzigd.
De antwoorden op de vragen werden toegevoegd + een oplijsting van de besproken items op het plaatsbezoek. Het betreft volgende documenten:
* antwoorden GEB_2017_014
* Verslag plaatsbezoek
* B_303
* B_305
* Bijlage A + C (word versie)
Deze documenten maken integraal deel uit van het opdrachtdocument. U dient rekening te houden met mogelijke wijzigingen hierin opgenomen, voor de opmaak van uw offerte.
U kan de laatste versie van de gewijzigde documenten raadplegen op https://cloud.3p.eu/Downloads/1/540/JX/2017.