Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Agentschap Facilitair Bedrijf
Postadres : Havenlaan 88 bus 60 , BE - 1000 Brussel
Contactpersoon: Team Plaatsing en rapportering
E-mail: aanbestedingen.facilitairbedrijf@kb.vlaanderen.be
Internetadres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=295900
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
2018/HFB/OP/33822 - Raamovereenkomst voor levering, plaatsing en exploitatie van fotovoltaïsche zonnepanelen op daken van gebouwen van de Vlaamse overheid. Referentienummer: HFB-2018/HFB/OP/33822-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 09331200
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
Raamovereenkomst voor levering, plaatsing en exploitatie van fotovoltaïsche zonnepanelen op daken van gebouwen van de Vlaamse overheid.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: JA
II.2. Beschrijving
Lot 1II.2.1. Benaming
prestaties in Regio West (Oost- en West-Vlaanderen) II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE23, BE25
II.2.4. Beschrijving
Raamovereenkomst voor levering, plaatsing en exploitatie van fotovoltaïsche zonnepanelen op daken van gebouwen van de Vlaamse overheid
II.2.5. Gunningscriteria
Prijs
II.2.7. Looptijd
42 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
Onderhavige raamovereenkomst kan verlengd worden met een termijn van 6 maanden.
Lot 2II.2.1. Benaming
prestaties in Regio Oost (Antwerpen en Limburg) II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE21, BE22
II.2.4. Beschrijving
Raamovereenkomst voor levering, plaatsing en exploitatie van fotovoltaïsche zonnepanelen op daken van gebouwen van de Vlaamse overheid
II.2.5. Gunningscriteria
Prijs
II.2.7. Looptijd
42 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
Onderhavige raamovereenkomst kan verlengd worden met een termijn van 6 maanden.
Lot 3II.2.1. Benaming
prestaties in Regio Centrum (Brussels Hoofdstedelijk Gewest en provincie Vlaams-Brabant) II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE1, BE24
II.2.4. Beschrijving
Raamovereenkomst voor levering, plaatsing en exploitatie van fotovoltaïsche zonnepanelen op daken van gebouwen van de Vlaamse overheid
II.2.5. Gunningscriteria
Prijs
II.2.7. Looptijd
42 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
Onderhavige raamovereenkomst kan verlengd worden met een termijn van 6 maanden.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
zie bestek.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
zie bestek.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
zie bestek.
Eventuele minimumeisen:
zie bestek.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met meerdere ondernemingen
Beoogd maximum aantal deelnemers aan de raamovereenkomst:
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2018-02-19 09:45
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 6 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2018-02-20
Plaatselijke tijd: 09:45
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Op 05/02/2018 om 10h vindt een informatievergadering plaats op de volgende locatie:VAC GentZaal Corneel Heymans (04.05)Koningin Maria Hendrikaplein 709000 GentDe kandidaat-inschrijver dient zijn vragen schriftelijk (per e-mail) te richten aan het Team Plaatsing en Rapportering van het Agentschap Facilitair Bedrijf (aanbestedingen.facilitairbedrijf@kb.vlaanderen.be), dit ten laatste 7 (zeven) kalenderdagen vooraf aan de informatievergadering.Kandidaat-inschrijvers welke wensen deel te nemen aan deze vergadering worden verzocht hun aanwezigheid te bevestigen tegen uiterlijk 01/02/2018 per e-mail aan het Team Plaatsing en Rapportering (zie hierboven), en hun deelname te beperken tot maximum 2 personen, zodat de balie van het VAC Gent correct kan geïnformeerd worden.Tijdens de informatievergadering zal het Agentschap Facilitair Bedrijf de tijdig ingediende schriftelijke vragen beantwoorden. Op mondeling gestelde vragen tijdens de informatievergadering en laattijdig ingediende schriftelijke vragen zal niet geantwoord worden.Tijdens de informatievergadering zal eveneens het principe van de mini-competitie worden toegelicht, en de praktische werkwijze voor de toewijzing van de deelopdrachten van deze raamovereenkomst.Alle betekenisvolle verduidelijkingen en aanvullingen in antwoord op de per e-mail gestelde vragen worden gepubliceerd als terechtwijzend bericht bij de aankondiging op e-notification. Het verslag van deze informatievergadering wordt als terechtwijzend bericht gepubliceerd bij de aankondiging op e-notification
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State - Griffie van de afdeling bestuursrechtspraak
Wetenschapsstraat 33 , BE - 1040 Brussel
Internetadres(sen): http://www.raadvst-consetat.be/?lang=nl&page=about_organisation_graft_administration
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-01-12