Ziekenhuisnetwerk Antwerpen (zna) Vzw

Vervangen ramen 6B



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Ziekenhuisnetwerk Antwerpen (ZNA) VZW
Postadres :  Leopoldstraat 26 , BE - 2000   Antwerpen
Contactpersoon:   Mevrouw Aankoop Infrastructuurprojecten
Tel:   +32 32804162
E-mail:   aankoop-infrastructuurprojecten@zna.be
Internetadres(sen):   www.zna.be  


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Vervangen ramen 6B  
Referentienummer:   2017/080
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  45215100
II.1.3. Type opdracht :  werken
II.1.4. Korte beschrijving
Voorwerp van deze werken: ZNA site Middelheim - Vervangen ramen 6B, uitvoering inclusief aanleveren van as-builtdossier.
Plaats van uitvoering: ZNA Middelheim, Lindendreef 1, B-2020 Antwerpen.
Beschrijving van de opdracht.
De ramen op verdieping 6 van blok B (inclusief de ramen van het technisch verdiep) van de hoofdbouw van ZNA Middelheim dienen vervangen te worden. Tevens zal er buitenzonwering geplaatst worden dat gekoppeld wordt aan het gebouwbeheersysteem.
Voor de werken zal de verpleegafdeling leeggehaald worden. Aangezien een afdeling leeghalen geen evidente zaak is, zullen de werken die deel uitmaken van deze opdracht, gecombineerd worden met het vervangen van de vloer. Deze werken zijn apart gegund en worden intern gecoördineerd door de technische dienst onderhoud. Omdat er twee werven gelijktijdig op dezelfde locatie zullen plaatsvinden, zal er gevraagd worden om naast de werken aan het buitenschrijnwerk ook de complete werfcoördinatie en .
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE

II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE211
Voornaamste plaats van uitvoering:   ZNA Middelheim, Lindendreef 1, B-2020 Antwerpen., Lindendreef 1 te 2020 Antwerpen
II.2.4. Beschrijving
zie II.1.4  
II.2.5. Gunningscriteria
Prijs
II.2.7. Looptijd
30   dag(en)
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
Door in te schrijven verklaart de inschrijver expliciet zich niet in één van de uitsluitingsgevallen bevindt als bedoeld in de artikelen 67 t.e.m. 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten klassieke sectoren.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 11 van het KB van 18 april 2017.
Eventuele minimumeisen:
De bankverklaring mag geen negatieve opmerkingen of een voorbehoud bevatten.

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Een ondertekende opgave van goede uitvoering (met opgave bedrijfsnaam, uitvoeringsbedrag en contactpersoon met telefoonnummer) van tenminste 2 soortgelijke referenties in de zorgsector in de laatste 5 jaren.

Eventuele minimumeisen:
Een ondertekende opgave van goede uitvoering.
Vereiste erkenning: D (Bouwwerken), Klasse 3


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2018-02-19   10:30
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden:   4   (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum:   2018-02-19
Plaatselijke tijd:   10:30 Inlichtingen over gemachtigde personen en de openingsprocedure
Er is een publieke opening van de offertes voorzien


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte: Voorafgaand aan het indienen van een offerte, zal de inschrijver verplicht de bouwplaats bezoeken teneinde zich een duidelijk beeld te kunnen vormen van de mogelijkheden naar werfinrichting. Hij zal daarvoor het attest van plaatsbezoek toevoegen aan zijn offerte (bijlage 2). Dit plaatsbezoek dient 10 kalenderdagen voor de datum van de opening aangevraagd te worden.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank van Eerste Aanleg van het gerechtelijk arrondissement Antwerpen ,  BE   nvt

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-01-10

Annonces similaires du BDA :