Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : vzw Scholengemeenschap Sint Vincentius
Postadres : kerkomtrek 13 , BE - 8960 Menen
Contactpersoon: Mevr. Peggy Vanoverschelde
Tel: +32 5651295
E-mail: directie@blijdhove-binnenhof.be
Internetadres(sen): http://www.vbsbinnenhof.be/
I.3. Communicatie
Officiële benaming : Snoeck & Partners nv
Postadres : Engelse Wandeling 70 ,BE -8510 Marke
Contactpersoon: Mevr. Nel Decock
Tel: +32 56210439
E-mail: nel.decock@snoeckpartners.be
Internetadres(sen): ftp://mailhost.snoeckpartners.be/ ftp://mailhost.snoeckpartners.be/
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
2187 Menen VBS Binnenhof: Inrichten twee klassen in bestaand gebouw Referentienummer: Snoeck en partners nv-2187-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 45000000
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
Een deel van een bestaand gebouw werd aangekocht voor de inrichting van twee klassen. Dit deel dient van het niet aangekochte deel akoestisch en brandwerend gescheiden te worden. De technieken dienen gekoppeld te worden aan de technieken van de school.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE254
Voornaamste plaats van uitvoering: Binnenhof 53, 8930 Menen
II.2.4. Beschrijving
Volledige herinrichting bestaand gebouw: afwerking en technieken, plaatsen nieuw aluminium schrijnwerk, renovatie dak
II.2.5. Gunningscriteria
Prijs
II.2.7. Looptijd
75 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2018-02-09 12:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 6 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
De termijn gedurende dewelke de inschrijver door zijn offerte gebonden blijft, bedraagt 180 kalenderdagen, te rekenen vanaf de uiterste datum voor ontvangst.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Eerste voorzitter van de Raad van State
Wetenschapsstraat , BE - 1040 Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-01-10