Stad Beringen

Diverse wegen - raamcontract 2018, 2019



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Stad Beringen
Postadres :  Mijnschoolstraat 88 , BE - 3580   Beringen
Contactpersoon:   Mevrouw Nicole Geuens
Tel:   +32 11430254
Fax:   +32 11434658
E-mail:   nicole.geuens@beringen.be
Internetadres(sen):   www.beringen.be  

I.3. Communicatie

Officiële benaming :  Dienst Wegen en Publieke Ruimte
Postadres :  Mijnschoolstraat 88 ,BE -3580   Beringen
Contactpersoon:   De heer Kristof Verboven
Tel:   +32 11430394
Fax:   +32 11434658
E-mail:   wegen@beringen.be
Internetadres(sen):   www.beringen.be  

AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Diverse wegen - raamcontract 2018, 2019  
Referentienummer:   W2017vek273
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  45233120
II.1.3. Type opdracht :  werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE

II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE221
Voornaamste plaats van uitvoering:   Diverse wegen op grondgebied Beringen, 3580 Beringen
II.2.4. Beschrijving
Het betreft diverse kleine onderhouds- en/of herstellingswerken aan wegen, over een oppervlakte vanaf 5 m² en minimum voor 1 volledige dag.   De opdracht is een raamcontract. Werken zijn op afroep.   Het contract vangt aan vanaf sluiting opdracht tot 31 december 2019, eventueel jaarlijks verlengbaar tot 31 december 2021.   De opdracht betreft o.m.:   - alle grondwerken nodig tot het verwezenlijken van de opdrachten;   - herstellen van greppelgoten;   - aanpassen kruispunten;   - aanpassen niveau kolken aan nieuwe wegdek;   - herplaatsen gerecupereerde betonstraatstenen, goten en boordstenen;   - het herstellen van funderingen voor verhardingen;   - het herstellen van verhardingen;   - aanpassen opritten.  
II.2.5. Gunningscriteria
Prijs
II.2.7. Looptijd
24   maand(en)
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.
Eventuele minimumeisen:
nvt

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
De inschrijver dient een lijst bij te voegen van gelijkaardige raamcontracten die hij in de laatste 3 jaar heeft uitgevoerd. Op deze 3 jaar dient hij minimum 5 referenties kunnen voor te leggen die vergezeld gaat van attesten die bewijzen dat de werken naar behoren zijn uitgevoerd. De aannemingssom van deze werken dient minimaal de helft te bedragen van de inschrijvingssom voor deze opdracht. Alle bedragen (zowel aannemingsbedragen als inschrijvingsbedragen) worden omgerekend per jaar. Deze attesten worden afgeleverd en ondertekend door de bevoegde overheid. Wanneer de opdrachtgever een privépersoon is, worden ze door hem afgeleverd en ondertekend. Deze attesten vermelden het bedrag van de werken, de plaats en het tijdstip waarop ze werden uitgevoerd. Voorts wordt aangegeven of de werken volgens de regels van de kunst zijn uitgevoerd en regelmatig tot een goed einde zijn gebracht.

Eventuele minimumeisen:
nvt
Vereiste erkenning: C (Wegenbouwkundige werken) , Klasse 2


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2018-02-20   11:30
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj):   2018-08-19
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum:   2018-02-20
Plaatselijke tijd:   11:30
Adres:   Stedelijk administratief centrum, aanbestedingslokaal, Mijnschoolstraat 88, 3580 Beringen Inlichtingen over gemachtigde personen en de openingsprocedure
Er is een publieke opening van de offertes voorzien


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33 ,  BE - 1040   Brussel
E-mail:   info@raadvanstate.be
Internetadres(sen):   http://www.raadvanstate.be/?page=e-prodecure&lang=nl

VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Raad van State
Wetenschapsstraat 33 ,  BE - 1040   Brussel
E-mail:   info@raadvanstate.be
Internetadres(sen):   http://www.raadvanstate.be/?page=e-prodecure&lang=nl

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-01-09

Annonces similaires du BDA :