Gemeente Sint-pieters-leeuw

Oproep tot aanvraag tot deelneming - Design & Build opdracht verbouwing en herinrichting gemeentehuis



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Gemeente Sint-Pieters-Leeuw
Postadres :  Pastorijstraat 21 , BE - 1600   Sint-Pieters-Leeuw
Contactpersoon:   Yolente Delaunoy
Tel:   +32 23716356
Fax:   +32 23314490
E-mail:   yolente.delaunoy@sint-pieters-leeuw.be
Internetadres(sen):   www.sint-pieters-leeuw.be  

I.3. Communicatie

Officiële benaming :  Gemeente Sint-Pieters-Leeuw
Postadres :  Pastorijstraat 21 ,BE -1600   Sint-Pieters-Leeuw
Contactpersoon:   Jasper De Jonge
Tel:   +32 23712260
Fax:   +32 23314490
E-mail:   jasper.dejonge@sint-pieters-leeuw.be
Internetadres(sen):   www.sint-pieters-leeuw.be  

AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Oproep tot aanvraag tot deelneming - Design & Build opdracht verbouwing en herinrichting gemeentehuis  
Referentienummer:   2017-093
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  45262700
II.1.3. Type opdracht :  werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE

II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE241
Voornaamste plaats van uitvoering:   Gemeente Sint-Pieters-Leeuw, Pastorijstraat 21 te 1600 Sint-Pieters-Leeuw
II.2.4. Beschrijving
De gemeente Sint-Pieters-Leeuw wenst via een Design & Buildopdracht een ontwerper aan te stellen voor het verbouwing en uitbreiding van het gemeentehuis   Het bouwproject omvat de herindeling en uitbreiding van het bestaande gemeentehuis.  
II.2.5. Gunningscriteria
De prijs is niet het enige gunningscriterium en alle criteria worden enkel vermeld in de aanbestedingsdocumenten.
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj):   2019-04-29
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
De inschrijver legt het door hen ingevulde Uniform Europees Aanbestedingsdocument voor, dat bestaat uit een bijgewerkte eigen verklaring en dat door de aanbestedende overheid als voorlopig bewijs wordt aanvaard ter vervanging van door overheidsinstanties of derden afgegeven documenten of certificaten die bevestigen dat de betrokken inschrijver aan alle hierna vermelde voorwaarden voldoet :1° hij bevindt zich niet in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016;2° hij voldoet aan de toepasselijke selectiecriteria als vastgesteld overeenkomstig artikel 71 van de wet van 17 juni 2016.


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2018-03-01   10:00
IV.2.3 Geraamde datum van verzending van uitnodigingen tot inschrijving of deelneming aan geselecteerde gegadigden
2018-04-16
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   NL


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist: Dit wordt vermeld in het bestek dat aan de gegadigden wordt bezorgd.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33 ,  BE - 1040   Brussel

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-01-04

Annonces similaires du BDA :