Stad Roeselare

Oproep tot aanvraag tot deelneming - Schoonmaak van diverse stads-, school-, en vrijetijdsgebouwen en schoonmaak op afroep



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Stad Roeselare
Postadres :  Botermarkt 2 , BE - 8800   Roeselare
Contactpersoon:   Mevrouw Johanna Vladila
Tel:   +32 51262111
E-mail:   johanna.vladila@roeselare.be
Internetadres(sen):   www.roeselare.be  

I.3. Communicatie

Officiële benaming :  Stad Roeselare
Postadres :  Botermarkt 2 ,BE -8800   Roeselare
Contactpersoon:   Mevrouw Sophie Lapere
Tel:   +32 486371391
E-mail:   sophie.lapere@roeselare.be
Internetadres(sen):   www.roeselare.be  

AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Oproep tot aanvraag tot deelneming - Schoonmaak van diverse stads-, school-, en vrijetijdsgebouwen en schoonmaak op afroep  
Referentienummer:   ALG/223-2017
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  90919000
II.1.3. Type opdracht :  diensten
II.1.4. Korte beschrijving
Roeselare is een stad in de Belgische provincie West-Vlaanderen. De stad telt ruim 62.000 inwoners en ligt centraal in de provincie West-Vlaanderen De Stad beschikt over verschillende gebouwen die moeten schoongemaakt worden. De schoonmaakorganisatie wordt gekenmerkt door een gemengd model. Een deel van de schoonmaakactiviteiten gebeurt met eigen schoonmaakpersoneel, een ander gedeelte wordt toevertrouwd aan de externe schoonmaakmarkt. Het huidige schoonmaakcontract is aan hernieuwing toe en daarom dat er een kandidatuurstelling is opgesteld. Het bestek bestaat uit 2 delen en worden hieronder kort toegelicht zodat een beter begrip van omvang/scope mogelijk is.
Het schoonmaken van diverse stadsgebouwen, schoolgebouwen, vrijetijdsgebouwen, schoonmaak op afroep en logistieke opdrachten. De poetswerkzaamheden dienen te gebeuren door middel van milieuvriendelijke schoonmaakmethodes en -producten in bureaus, vergaderruimtes, bezoekersruimtes, sanitai.(zie opdrachtdocumenten)
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   JA

II.2. Beschrijving

Lot   1

II.2.1. Benaming
Perceel 1  
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE256
Voornaamste plaats van uitvoering:   diverse locaties
II.2.4. Beschrijving
Deelopdracht 1 Schoonmaak van diverse administratieve stadsgebouwen en het OCMW-patrimonium   Deelopdracht 2 Schoonmaak van diverse schoolgebouwen met inbegrip van diverse logistieke taken op SBS De Vlieger   Deelopdracht 3 Schoonmaak van vrijetijdsgebouwen   Deelopdracht 4 Logistieke taken op afroep zoals kunnen zijn refters klaarzetten, maaltijdservice, bediening, tafels afruimen, ophalen vuile vaat, afwassen, schoonmaak refter, koffie zetten en bedelen, ophaling vuilnis, zwerfvuil opruimen, enz.   Andere schoonmaaktaken op afroep omwille van vervanging, ziekte, verlof of onvoorziene omstandigheden binnen de interne schoonmaakorganisatie van Stad Roeselare  
II.2.5. Gunningscriteria
Kwaliteitscriteria:
*  Kwaliteit, communicatie, controle en productiviteit  -  weging:   45
*  Duurzaamheid / Maatschappelijk verantwoord ondernemen  -  weging:   10
Prijs  -  weging:   45
II.2.7. Looptijd
12   maand(en)
Verlenging mogelijk:   JA
De opdracht kan 3 maal verlengd worden.  

Lot   2

II.2.1. Benaming
Perceel 2: schoonmaak woningen / specialistische werkzaamheden op afroep  
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE256
Voornaamste plaats van uitvoering:   diverse locaties
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1  
II.2.5. Gunningscriteria
Kwaliteitscriteria:
*  Kwaliteit, communicatie, controle en productiviteit  -  weging:   40
*  Duurzaamheid / Maatschappelijk verantwoord ondernemen  -  weging:   10
Prijs  -  weging:   50
II.2.7. Looptijd
12   maand(en)
Verlenging mogelijk:   JA
De opdracht kan 3 maal verlengd worden.  


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
De inschrijver legt het door hen ingevulde Uniform Europees Aanbestedingsdocument voor, dat bestaat uit een bijgewerkte eigen verklaring en dat door de aanbestedende overheid als voorlopig bewijs wordt aanvaard ter vervanging van door overheidsinstanties of derden afgegeven documenten of certificaten die bevestigen dat de betrokken inschrijver aan alle hierna vermelde voorwaarden voldoet : 1° hij bevindt zich niet in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016; 2° hij voldoet aan de toepasselijke selectiecriteria als vastgesteld overeenkomstig artikel 71 van de wet van 17 juni 2016.Geen enkele inschrijver mag zich bevinden in één van de uitsluitingscriteria of situaties bepaald in de artikelen 67 tot 69 van de Wet Overheidsopdrachten iuncto art. 61 KB Plaatsing. Bij de indiening van de kandidatuurstelling dient de inschrijver het Uniform Europees Aanbestedingsdocument (UEA) overeenkomstig artikel 73 van de Wet Overheidsopdrachten, iuncto art. 38 KB Plaatsing, toe te voegen waarbij de inschrijver verklaart aan alle hierna vermelde voorwaarden te voldoen: 1° hij bevindt zich niet in een van de situaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69, waardoor inschrijvers kunnen of moeten worden uitgesloten; 2° hij voldoet aan de toepasselijke selectiecriteria als vastgesteld overeenkomstig artikel 71 en dit bestek; De Aanbesteder kan de inschrijvers te allen tijde tijdens de procedure verzoeken de vereiste ondersteunende documenten geheel of gedeeltelijk in te dienen wanneer dit noodzakelijk is voor het goede verloop van de procedure (m.u.v. ondersteunende documenten of andere bewijsstukken indien en voor zover de Aanbesteder de certificaten of de relevante informatie rechtstreeks kan verkrijgen door raadpleging van een gratis toegankelijke nationale databank in elke lidstaat, zoals een nationaal aanbestedingsregister, een digitaal bedrijfsdossier, een systeem voor digitale documentopslag of een voorselectiesysteem, zie infra). Richtlijnen bij het invullen van het UEA :?- Ga naar de website https://ec.europa.eu/tools/espd/filter?lang=nl en kies uw taal.?- Op de vraag 'Wie bent u' antwoordt u 'Ik ben een ondernemer'.?- Op de vraag 'Wat wilt u doen' antwoordt u 'Een antwoord aanmaken'.?- Selecteer uw land en klik op 'Volgende'.?- Doorloop het formulier en antwoord op de vragen in de onderdelen 'Procedure' en 'Uitsluiting'.- In het onderdeel 'Selectie' mag u 'Nee' antwoorden op de vraag 'Wilt u de selectiecriteria van A tot en met D gebruiken?'?- Zodra het volledige formulier ingevuld is, klikt u op 'Overzicht' onderaan de pagina. Het door u ingevulde UEA wordt weergegeven en kan worden gedownload in PDF formaat om vervolgens bij uw kandidatuurstelling te voegen. Ondernemers kunnen het reeds in een vorige overheidsopdrachtenprocedure gebruikte Uniform Europees Aanbestedingsdocument opnieuw gebruiken, mits zij bevestigen dat de daarin opgenomen gegevens nog steeds correct zijn. Voor Belgische inschrijversIn toepassing van artikel 62 van het KB van 18 april 2017 dient de Belgische inschrijver geen rsz-attest bij zijn kandidatuur te voegen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.In navolging van art. 63 §2 van het KB van 18 april 2017 dient de Belgische inschrijver geen attest toe te voegen waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan zijn fiscale verplichtingen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.Uittreksel uit het Centraal StrafregisterDit attest moet bij de kandidatuur gevoegd worden.Dit attest kan u gemakkelijk per mail aanvragen: cjc-csr@just.fgov.be Vermeld hierbij volgende gegevens:1. Naam rechtspersoon2. Ondernemingsnummer3. Adres4. Reden (= aanbesteding)


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2018-01-19   11:00
IV.2.3 Geraamde datum van verzending van uitnodigingen tot inschrijving of deelneming aan geselecteerde gegadigden
2018-02-07
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden:   4   (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist: 21/02/2018

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33 ,  BE - 1040   Brussel

VI.4.3 Beroepsprocedure
Precieze aanduiding van de termijn(en) voor beroepsprocedures
Overeenkomstig artikels 15, 23 en 24 van de wet van 17 juni 2013 betreffende de motivering, de informatie en de rechtsmiddelen inzake overheidsopdrachten, bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en concessies, kan u binnen een termijn van 15 dagen, vanaf de dag volgend op de verzenddatum van deze brief, eventueel een vordering tot schorsing indienen bij een rechtscollege. Dit mag uitsluitend gebeuren via een procedure wegens uiterst dringende noodzakelijkheid voor de Raad van State.Overeenkomstig artikels 14, 23 en 24 van de wet van 17 juni 2013 betreffende de motivering, de informatie en de rechtsmiddelen inzake overheidsopdrachten, bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en concessies, melden wij dat u ook een beroep tot nietigverklaring tegen onze beslissing kan instellen binnen een termijn van zestig dagen na onderhavige kennisgeving. Uw vordering moet ingediend worden met een gedagtekend "verzoekschrift tot nietigverklaring" dat door u of een advocaat ondertekend is. Het verzoekschrift moet ofwel per post aangetekend verzonden worden naar de griffie van de Raad van State, Wetenschapsstraat 33 te 1040 Brussel, ofwel volgens de elektronische procedure ingediend worden op de website http://www.raadvanstate.be/?page=e-procedure&lang=nl.

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2017-12-19

Annonces similaires du BDA :