Stad Turnhout

Grasmaaien en onderhoud verhardingen 2018 - 2021



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Stad Turnhout
Postadres :  Campus Blairon 200 , BE - 2300   Turnhout
Contactpersoon:   De heer Jan Claes
Tel:   +32 14443374
Fax:   +32 14439275
E-mail:   jan.claes@turnhout.be
Internetadres(sen):   www.turnhout.be  

I.3. Communicatie

Officiële benaming :  Wegen, Groen en Mobiliteit
Postadres :  Campus Blairon 200 ,BE -2300   Turnhout
Contactpersoon:   Mevrouw Inge Goos
Tel:   +32 14443393
Fax:   +32 14443331
E-mail:   inge.goos@turnhout.be
Internetadres(sen):   www.turnhout.be  

AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Grasmaaien en onderhoud verhardingen 2018 - 2021  
Referentienummer:   2017412
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  77314000
II.1.3. Type opdracht :  diensten
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.1.1
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   JA

II.2. Beschrijving

Lot   1

II.2.1. Benaming
Schorvoort + diverse locaties  
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE213
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1  
II.2.5. Gunningscriteria
Kwaliteitscriteria:
*  Plan van aanpak  -  weging:   40
Prijs  -  weging:   60
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj):   2018-03-01
Einde (dd/mm/jjjj):   2021-12-31
Verlenging mogelijk:   NEE

Lot   2

II.2.1. Benaming
Zevendonk + diverse locaties  
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE213
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1  
II.2.5. Gunningscriteria
Kwaliteitscriteria:
*  Plan van aanpak  -  weging:   40
Prijs  -  weging:   60
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj):   2018-03-01
Einde (dd/mm/jjjj):   2021-12-31
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
De inschrijver legt het door hen ingevulde Uniform Europees Aanbestedingsdocument voor, dat bestaat uit een bijgewerkte eigen verklaring en dat door de aanbestedende overheid als voorlopig bewijs wordt aanvaard ter vervanging van door overheidsinstanties of derden afgegeven documenten of certificaten die bevestigen dat de betrokken inschrijver aan alle hierna vermelde voorwaarden voldoet :1° hij bevindt zich niet in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016;2° hij voldoet aan de toepasselijke selectiecriteria als vastgesteld overeenkomstig artikel 71 van de wet van 17 juni 2016.Indien de inschrijver de voorbije 3 jaar een PV van ingebrekestelling heeft ontvangen van Stad Turnhout, wordt dit, conform art 69 7° van de wet van 17 juni 2016, aanzien als uitsluitingsgrond.

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
* Een lijst van de voornaamste diensten die gedurende de laatste drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren.* Een verklaring, gestaafd met foto's, welke de werktuigen en het materieel vermeldt waarover de dienstverlener voor het verlenen van de opdracht beschikt.* De studie- en beroepskwalificaties van de dienstverlener.

Eventuele minimumeisen:
minimum 3 relevante referenties met attest van goede uitvoering
beschikken over geschikt materiaal om de opdracht uit te voeren
De inschrijver toont aan dat het personeel dat zal ingezet worden voldoende kwalificaties bezit om de opdracht uit te voeren.


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2018-01-30   11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj):   2018-05-30
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum:   2018-01-30
Plaatselijke tijd:   11:00
Adres:   Stadskantoor, Zaal Schuttershoven (2° verdieping), Campus Blairon 200 te 2300 Turnhout Inlichtingen over gemachtigde personen en de openingsprocedure
Er is een publieke opening van de offertes voorzien


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte: Het plaatsbezoek vind plaats in de week van 15 januari 2018, na afspraak met de Leidend Ambtenaar, mevrouw Inge Goos, telefoon: 014 44 33 93,. inge.goos@turnhout.be

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33 ,  BE - 1040   Brussel (Etterbeek)
Internetadres(sen):   http://www.raadvanstate.be/?page=e-procedure&lang=nl

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2017-12-18

Annonces similaires du BDA :