Uz Leuven

Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking. Referentie P5513: vervaardigen van vast meubilair op maat



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  UZ Leuven
Postadres :  Herestraat 49, 3000 Leuven , BE - 3000   Leuven
Contactpersoon:   UZ Leuven, campus Gasthuisberg, administratief gebouw, dienst materiaalbeheer, grijze pijl, 3de verdiep, Herestraat 49 te 3000 Leuven
E-mail:   paf.materiaalbeheer@uzleuven.be
Internetadres(sen):   www.uzleuven.be   https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=294175


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking. Referentie P5513: vervaardigen van vast meubilair op maat  
Referentienummer:   UZ Leuven-P5513-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  39100000
II.1.3. Type opdracht :  werken
II.1.4. Korte beschrijving
Er zal een overeenkomst worden afgesloten voor het vervaardigen, monteren en installeren van vast meubilair op maat in het kader van de nieuwebouw FASE V, consultatieblok, Campus Gasthuisberg, UZ Leuven.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE

II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE242
Voornaamste plaats van uitvoering:   UZ Leuven, campus Gasthuisberg, Fase V - ambulant centrum, Herestraat 49 te 3000 Leuven
II.2.4. Beschrijving
Er zal een overeenkomst worden afgesloten voor het vervaardigen, monteren en installeren van vast meubilair op maat in het kader van de nieuwbouw FASE V, consultatieblok, Campus Gasthuisberg, UZ Leuven.  
II.2.5. Gunningscriteria
De prijs is niet het enige gunningscriterium en alle criteria worden enkel vermeld in de aanbestedingsdocumenten.
II.2.7. Looptijd
3   maand(en)
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming



AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering

IV.1.4 Inlichtingen over een beperking van het aantal oplossingen of inschrijvingen tijdens de onderhandeling of de dialoog
Gebruikmaking van een procedure in achtereenvolgende fasen waarbij geleidelijk het aantal te bespreken oplossingen of ter onderhandeling openstaande inschrijvingen wordt beperkt: JA

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2018-01-12   10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden:   6   (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Voor het afhalen van het lastenboek klikt u op de link en vult uw eigen mailadres in. Nadien zal u in uw mailbox eenmail ontvangen met instructies (paswoord) voor het opvragen van de documenten.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbanken van Leuven
Smoldersplein 5 ,  BE - 3000   Leuven

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2017-12-18

Annonces similaires du BDA :