Uz Leuven

Openbare procedure voor werken. Referentie TE010775.P01: kabinetchirurgie, perceel ruwbouw



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  UZ Leuven
Postadres :  Herestraat 49, 3000 Leuven , BE - 3000   Leuven
Contactpersoon:   UZ Leuven, campus Gasthuisberg, administratief gebouw, dienst materiaalbeheer, grijze pijl, 3de verdiep tav. Annelies Michiels
E-mail:   paf.materiaalbeheer@uzleuven.be
Internetadres(sen):   www.uzleuven.be   https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=293826

I.3. Communicatie

Officiële benaming :  THV AAPROG POLO BOECKX DE KLERCK
Postadres :  Lange Kouterstraat 14A ,BE -9230   Wetteren
E-mail:   nv@aaprog.be
Internetadres(sen):   http://www.m4architecten.be/   http://www.m4architecten.be/

AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Openbare procedure voor werken. Referentie TE010775.P01: kabinetchirurgie, perceel ruwbouw  
Referentienummer:   UZ Leuven-TE010775.P01-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  45215141
II.1.3. Type opdracht :  werken
II.1.4. Korte beschrijving
Huidige opdracht betreft een opdracht tot het aanstellen van een Ondernemer die zal instaan voor de ruwbouwwerken met betrekking tot de kabinetschirurgie, zoals verder omschreven.
Deze ruimtes zijn gesitueerd in de ex-spoedgevallen en de ex-ambulancehal. Deze ligging laat toe om de inschrijvingen, onthaal en ontslaglounge gezamenlijk te benutten met het CDC en biedt ook een vlotte ontsluiting, in de toekomst, naar de inkomzone oost. Dit programma omvat 8 behandelzalen, waarvan 2 kabinetten in te richten met een surgicube, indien gewenst door oftalmologie. Annex de kabinetchirurgie wordt een eenheid one-night-stay voorzien met vier 2-persoonskamers en elf 1-persoons kamers. De totale te verbouwen en uitbreidingsoppervlakte bedraagt ong. 3480m²
Voor een uitgebreide omschrijving van de opdracht wordt verwezen naar de technische bepalingen van het bestek.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE

II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE242
II.2.4. Beschrijving
zie technische bepalingen bestek  
II.2.5. Gunningscriteria
Prijs
II.2.7. Looptijd
235   dag(en)
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming



AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2018-01-31   10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden:   6   (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum:   2018-01-31
Plaatselijke tijd:   10:00
Adres:   UZ Leuven, campus Gasthuisberg, administratief gebouw, vergaderzaal Brahms, grijze pijl, 1ste verdiep, Herestraat 49 te 3000 Leuven Inlichtingen over gemachtigde personen en de openingsprocedure
ten overstaan van Jan Willems, Dienst materiaalbeheer of zijn/haar afgevaardigde


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Voor het afhalen van de aanbestedingsdocumenten klikt u op de link en vult uw eigen mailadres in. Nadien zal u in uw mailbox eenmail ontvangen met instructies (paswoord) voor het opvragen van de documenten. Alle briefwisseling geschiedt in het Nederlands. Partij voor briefwisseling tijdens de vragenronde:Ontwerper:Lange Kouterstraat 14 A 9230 Wetterennv@aaprog.beEen kopij van zijn briefwisseling wordt door de aannemer overgemaakt aan de Ontwerper (op het e-mailadres nv@aaprog.be) en aan de Opdrachtgever (op het e-mailadres bouwteamkabinetchirurgie@uzleuven.be). Gedurende de offerteperiode en vóór toewijzing kan enkel schriftelijk inlichtingen bekomen worden. Het aantal vragenrondes dat voorzien wordt, is één (1)- voor alle schriftelijke vragen die zijn toegekomen bij de Ontwerper uiterlijk 17-01-2018 zal schriftelijk worden geantwoord uiterlijk 24-01-2018 ;Er zal niet meer worden geantwoord op vragen die bij de Ontwerper en/of de Opdrachtgever zijn toegekomen na 17-01-2018 . Dit doet evenwel geen afbreuk aan de meldingsplicht van de inschrijver op het vlak van vergissingen en leemten in de zin van art. 83 en 86 van het KB Plaatsing. Na toewijzing zal de aannemer alle briefwisseling richten aan:Universitaire Ziekenhuizen LeuvenTechnische dienst - T.a.v. Leidend Ambtenaar KabinetchirurgieHerestraat 493000 Leuvene-mail: bouwteamkabinetchirurgie@uzleuven.beEen kopie van alle briefwisseling wordt overgemaakt aan de Ontwerper, de Constructiemanager en de Veiligheidscoördinator. Elke elders geadresseerde briefwisseling zal aanzien worden als ongeldig en niet bestaande.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbanken van Leuven
Smoldersplein 5 ,  BE - 3000   Leuven

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2017-12-13

Annonces similaires du BDA :