Uz Leuven

Mededingingsprocedure met onderhandeling. Referentie P5488: levering, installatie en onderhoud van een indoor Astrid-netwerk



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  UZ Leuven
Postadres :  Herestraat 49, 3000 Leuven , BE - 3000   Leuven
Contactpersoon:   UZ Leuven, campus Gasthuisberg, administratief gebouw, dienst materiaalbeheer, grijze pijl, 3de verdiep tav. Annelies Michiels
E-mail:   paf.materiaalbeheer@uzleuven.be
Internetadres(sen):   www.uzleuven.be   https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=293672


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Mededingingsprocedure met onderhandeling. Referentie P5488: levering, installatie en onderhoud van een indoor Astrid-netwerk  
Referentienummer:   UZ Leuven-P5488-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  32400000
II.1.3. Type opdracht :  leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
Middels huidige opdracht wenst de opdrachtgever over te gaan tot het afsluiten van een raamovereenkomst van 10 jaar, met opzegmogelijkheid, voor de levering, installatie en onderhoud van een indoor Astrid-netwerk.
In een initiële fase omvat volgende werken:
? Installatie van een Astrid BTS en realisatie van de integratie van dit BTS station met het Astrid netwerk.
? Installatie van een basis infrastructuur om het Astrid signaal via glasvezel te verdelen over verschillende delen van de campus.
? Realisatie van de indoor Astrid dekking in de bouwprojecten "Logistiek platform" en "Ondergronds parkeergebouw deel 3".
De aanbieder moet instaan voor de levering van de materialen, montage van de apparatuur alsook voor de nodige goedkeuringen vanwege de NV Astrid.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE

II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE242
II.2.4. Beschrijving
raamovereenkomst van 10 jaar, met opzegmogelijkheid, voor de levering, installatie en onderhoud van een indoor Astrid-netwerk.   In een initiële fase omvat volgende werken:   ? Installatie van een Astrid BTS en realisatie van de integratie van dit BTS station met het Astrid netwerk.   ? Installatie van een basis infrastructuur om het Astrid signaal via glasvezel te verdelen over verschillende delen van de campus.   ? Realisatie van de indoor Astrid dekking in de bouwprojecten "Logistiek platform" en "Ondergronds parkeergebouw deel 3".   De aanbieder moet instaan voor de levering van de materialen, montage van de apparatuur alsook voor de nodige goedkeuringen vanwege de NV Astrid.   UZ Leuven verwacht ook dat in de komende jaren de zones waar indoor dekking moet gerealiseerd worden zullen uitbreiden.   Het leggen van glasvezelkabels en standaard UTP-kabels is niet inbegrepen. Het leggen van coax-kabels is wel opgenomen in deze raamovereenkomst.    
II.2.5. Gunningscriteria
De prijs is niet het enige gunningscriterium en alle criteria worden enkel vermeld in de aanbestedingsdocumenten.
II.2.7. Looptijd
120   maand(en)
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming


III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht

III.2.3 Inlichtingen over het personeel dat verantwoordelijk zal zijn voor de uitvoering van de opdracht:
Verplichting tot vermelding van de namen en beroepskwalificaties van het personeel dat met het uitvoeren van de opdracht wordt belast: JA



AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
In het geval van raamovereenkomsten - motivering voor een looptijd van meer dan vier jaar:  

IV.1.4 Inlichtingen over een beperking van het aantal oplossingen of inschrijvingen tijdens de onderhandeling of de dialoog
Gebruikmaking van een procedure in achtereenvolgende fasen waarbij geleidelijk het aantal te bespreken oplossingen of ter onderhandeling openstaande inschrijvingen wordt beperkt: JA

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2018-01-16   10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden:   6   (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Voor het afhalen van de selectieleidraad van de kandidaatstelling kliktu op de link en vult uw eigen mailadres in. Nadien zal u in uw mailbox eenmail ontvangen met instructies (paswoord) voor het opvragen van de documenten.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbanken van Leuven
Smoldersplein 5 ,  BE - 3000   Leuven

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2017-12-12

Annonces similaires du BDA :