Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Karel de Grote Hogeschool VZW
Postadres : Brusselstraat 45 , BE - 2018 Antwerpen
Contactpersoon: Mevrouw Annelies Hermans
Tel: +32 36131333
Fax: +32 36131301
E-mail: aankoop@kdg.be
Internetadres(sen): www.kdg.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - Raamovereenkomst voor inrichtingswerken laboratoria - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking Referentienummer: GEB_2017_014
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 45214610
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE21
Voornaamste plaats van uitvoering: Verschillende campussen van de Karel de Grote Hogeschool vzw, te Antwerpen
II.2.4. Beschrijving
Raamovereenkomst voor inrichtingswerken laboratoria
II.2.5. Gunningscriteria
Kwaliteitscriteria:
* Plan van aanpak - weging: 30
Prijs - weging: 70
II.2.7. Looptijd
12 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
Niet gespecifieerd
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
* Een verklaring betreffende de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de ondernemer met zijn bedrijvigheid is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
Eventuele minimumeisen:
* De specifieke omzet (bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is) dient gedurende minstens een van de laatste drie boekjaren minimaal 300.000 EUR te bedragen.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Een lijst van de voornaamste gelijkaardige inrichtingswerken uitgevoerd tijdens de laatste vijf jaar. De inschrijver dient verplicht te vermelden:- omschrijving van de opdracht- datum van de voorlopige oplevering van de werken- het totaalbedrag, zonder BTW, van de uitgevoerde opdracht- naam, adres en het telelfoonnummer van de organisatie waarvoor de opdracht werd uitgevoerd- naam, telefoonnummer, e-mailadres van de persoon in deze organisatie waarmee de aanbestedende overheid contact kan opnemen.
Eventuele minimumeisen:
De inschrijver dient minstens drie referenties kunnen voorleggen, waaruit blijkt dat de inschrijver voldoende ervaring heeft met soortgelijke vaste laboratoria inrichtingen:
1) waarbij elke referentie minimaal de installatiewerkzaamheden van eilandtafel(-s) en zuurkast(-en) betreft.
2) de opdrachtwaarde van elke referentie minimaal 30.000 EUR (exclusief btw) bedraagt
Vereiste erkenning: D5 (Timmerwerk, houten spanten en trappen), Klasse 2
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2018-01-30 12:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2018-04-30
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
TERMIJNENHet contract wordt aangegaan voor een periode van 1 jaar. Na deze periode heeft de aanbestedende overheid de mogelijkheid om de opdracht te verlengen voor dezelfde periode als initieel aangegaan. Deze verlengingen gebeuren uitsluitend op schriftelijke vraag van de aanbestedende overheid en dit laatste 3 maanden voor einde van het contract. De aanbestedende overheid heeft slechts 3 maal de mogelijkheid om het contract te verlengen en dit telkens voor een periode van 1 jaar. Na een periode van 4 jaar neemt de overeenkomst definitief een einde, zonder enige vorm van opzegging.Wat betreft opdracht 1 en 2 in het kader van deze raamovereenkomstDe eerste opdracht (laboratoria B.303 en B.305 campus IWT) dient uitgevoerd te zijn ten laatste op 05 september 2018. De tweede opdracht (zuurkasten campus Markgrave) dient uitgevoerd te zijn ten laatste op 21 december 2018. Plaatsbezoek vereist: !!!!PLAATSBEZOEK!!!!!Elke inschrijver is verplicht zich ter plaatse te begeven voor het opmaken van zijn bieding en de installatie grondig te onderzoeken, teneinde zich rekenschap te kunnen geven van de aard, de omvang en de moeilijkheidsgraad van de werken en aldus zijn prijs te kunnen opmaken.De inschrijver wordt verwacht een plaatsbezoek uit te voeren in de week van 18 december 2017 of de week van 8 januari 2018 op campus IWT, Salesianenlaan 90 (gebouw B), 2660 Antwerpen in functie van de eerste opdracht in het kader van de raamovereenkomst. U maakt hiervoor een afspraak met Nathalie de Jonghe, via volgend emailadres: nathalie.dejonghe@kdg.be.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank van eerste aanleg Antwerpen
Bolivarplaats 20 , BE - 2000 Antwerpen
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2017-12-14