Onafhankelijk Ziekenfonds

Schoonmaak van de kantoren en hoofdgebouwen OZ



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  ONAFHANKELIJK ZIEKENFONDS
Postadres :  BOOMSESTEENWEG 5 , BE - 2610   WILRIJK
Contactpersoon:   Anke Bellens
Tel:   +32 32018604
E-mail:   procurement@oz.be
Internetadres(sen):   www.OZ.BE   https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=293242


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Schoonmaak van de kantoren en hoofdgebouwen OZ  
Referentienummer:   OZ-20171207-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  90911000
II.1.3. Type opdracht :  diensten
II.1.4. Korte beschrijving
Schoonmaak van de kantoren en hoofdgebouwen OZ
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   JA

II.2. Beschrijving

Lot   1

II.2.1. Benaming
Kantoren regio Oost -en West Vlaanderen (uitgezonderd hoofdkantoor)  
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE2
Voornaamste plaats van uitvoering:   Oost en West Vlaanderen
II.2.4. Beschrijving
Schoonmaak kantoren OZ Oost en West Vlaanderen  
II.2.5. Gunningscriteria
De prijs is niet het enige gunningscriterium en alle criteria worden enkel vermeld in de aanbestedingsdocumenten.
II.2.7. Looptijd
48   maand(en)
Verlenging mogelijk:   JA
2 x 1 jaar  

Lot   2

II.2.1. Benaming
Kantoren regio Antwerpen, Vlaams Brabant en Limburg (uitgezonderd hoofdkantoor)  
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE2
Voornaamste plaats van uitvoering:   Antwerpen, Vlaams Brabant, Limburg
II.2.4. Beschrijving
Schoonmaak kantoren OZ Antwerpen, Vlaams Brabant, Limburg  
II.2.5. Gunningscriteria
De prijs is niet het enige gunningscriterium en alle criteria worden enkel vermeld in de aanbestedingsdocumenten.
II.2.7. Looptijd
48   maand(en)
Verlenging mogelijk:   JA
2 x 1 jaar  

Lot   3

II.2.1. Benaming
Hoofdkantoor Brugge  
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE2
Voornaamste plaats van uitvoering:   Brugge
II.2.4. Beschrijving
Schoonmaak hoofdkantoor Brugge  
II.2.5. Gunningscriteria
De prijs is niet het enige gunningscriterium en alle criteria worden enkel vermeld in de aanbestedingsdocumenten.
II.2.7. Looptijd
48   maand(en)
Verlenging mogelijk:   JA
2 x 1 jaar  

Lot   4

II.2.1. Benaming
Schoonmaak hoofdkantoor Wilrijk  
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE2
Voornaamste plaats van uitvoering:   Wilrijk
II.2.4. Beschrijving
Schoonmaak hoofdkantoor Wilrijk  
II.2.5. Gunningscriteria
De prijs is niet het enige gunningscriterium en alle criteria worden enkel vermeld in de aanbestedingsdocumenten.
II.2.7. Looptijd
48   maand(en)
Verlenging mogelijk:   JA
2 x 1 jaar  


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
invullen UEA OZ zie bijlage

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
invullen UEA OZ zie bijlage

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
invullen UEA OZ zie bijlage

Eventuele minimumeisen:
Klasse: N/A, Categorie: N/A

III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht

III.2.2 Voorwaarden inzake de uitvoering van de opdracht:
Overname bestaand schoonmaakpersoneel OZ



AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met meerdere ondernemingen
Beoogd maximum aantal deelnemers aan de raamovereenkomst:  

IV.1.4 Inlichtingen over een beperking van het aantal oplossingen of inschrijvingen tijdens de onderhandeling of de dialoog
Gebruikmaking van een procedure in achtereenvolgende fasen waarbij geleidelijk het aantal te bespreken oplossingen of ter onderhandeling openstaande inschrijvingen wordt beperkt: JA

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2017-12-18   14:00
IV.2.3 Geraamde datum van verzending van uitnodigingen tot inschrijving of deelneming aan geselecteerde gegadigden
2018-01-08
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden:   6   (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank Eerste Aanleg Antwerpen
Bolivarplaats 20 bus 1 ,  BE - 2000   Antwerpen

VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
Rechtbank Eerste Aanleg Antwerpen
Bolivarplaats 20 bus 1 ,  BE - 2000   Antwerpen

VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Rechtbank Eerste Aanleg Antwerpen
Bolivarplaats 20 bus 1 ,  BE - 2000   Antwerpen

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2017-12-07

Annonces similaires du BDA :