Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Gemeente Kruibeke
Postadres : O.L.Vrouwplein 18-21 , BE - 9150 Kruibeke
Contactpersoon: De heer Jelle Van Bogaert
Tel: +32 37400210
Fax: +32 37400211
E-mail: Jelle.V@kruibeke.be
Internetadres(sen): www.kruibeke.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Renovatie gemeentehuis Kruibeke, bouw van een front- en backoffice Referentienummer: 2017-1198
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 45000000
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE236
II.2.4. Beschrijving
Renovatie gemeentehuis Kruibeke, bouw van een front- en backoffice
II.2.5. Gunningscriteria
Kwaliteitscriteria:
* Kwaliteitswaarborg en budgetbewaking - weging: 35
* Werkplanning met fasering en werfinrichting - weging: 25
Prijs - weging: 40
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj): 2018-05-07
Einde (dd/mm/jjjj): 2019-12-18
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
zie bestek
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2018-01-24 10:30
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2018-05-24
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2018-01-24
Plaatselijke tijd: 10:30
Adres: Ontmoetingscentrum De Brouwerij, O.L.Vrouwplein 18 Inlichtingen over gemachtigde personen en de openingsprocedure
Er is een publieke opening van de offertes voorzien
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Bijkomende inlichtingen i.v.m. indienen offertes/kandidaturen: Voor een papieren versie van het volledige dossier: EUR 432,94 inclusief btwdossier op te vragen bij Set-Office Architects. e-mail: fc@set-office.comPlaatsbezoek vereist: Door het feit dat hij zijn offerte indient, erkent de inschrijver dat hij ter plaatse is geweest en zich op de hoogte heeft gesteld van de bestaande toestand van de bouwplaats, de ligging, de omgeving en de toegangswegen.Hierdoor wordt de inschrijver geacht zich volledig rekenschap te hebben gegeven van de omvang van de aanneming en de moeilijkheidsgraad van de uit te voeren werken, m.b.t.de algemene coördinatie van de werkende inrichting van de bouwplaatsde gemeentelijke voorschriften en nutsleidingende noodzakelijke veiligheidsvoorzieningen op de werfde mogelijkheden tot de aanvoer en het stockeren van bouwmaterialenhet plaatsen van stellingende opstelling van aangepast materieel (graafmachines, kranen, .)de eventuele voorafgaande sloopwerkende gebeurlijke aanbouw tegen en de bijhorende afwerkingen van scheidingsmuren of bestaande constructies, ..
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State , BE nvt
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2017-11-29