Ocmw Kortrijk

Uitnodiging tot indienen offerte - Raamcontract reinigen ramen - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  OCMW Kortrijk
Postadres :  Budastraat 27 , BE - 8500   Kortrijk
Contactpersoon:   De heer Rik Lambert
Tel:   +32 56244884
Fax:   +32 56244885
E-mail:   rik.lambert@kortrijk.be
Internetadres(sen):   http://www.ocmwkortrijk.be  


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - Raamcontract reinigen ramen - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking  
Referentienummer:   20171125/RL/VOPMVB
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  90911300
II.1.3. Type opdracht :  diensten
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE

II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE254
Voornaamste plaats van uitvoering:   diverse locaties in Kortrijk
II.2.4. Beschrijving
Raamcontract reinigen ramen  
II.2.5. Gunningscriteria
Kwaliteitscriteria:
*  kwaliteitsgarantie en veiligheid  -  weging:   30
Prijs  -  weging:   70
II.2.7. Looptijd
48   maand(en)
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 11 van het KB van 18 april 2017.
Eventuele minimumeisen:
Indien er geen passende bankverklaring bij de offerte gevoegd is, wordt de offerte uitgesloten

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
* Een lijst van de voornaamste diensten zoals voorzien in het huidig bestek die gedurende de afgelopen drie jaar (2015-2016-2017) werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en van de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren. De geleverde diensten worden aangetoond door de attesten van goede uitvoering (in bijlage) te laten invullen door de bevoegde autoriteit.

Eventuele minimumeisen:
Er moet minstens één attest van goede uitvoering zijn met een gelijkaardige omvang als het OCMW Kortrijk. Daartoe dient het formulier in bijlage te worden gebruikt.
Bij het ontbreken, bij onvolledigheid van het gevraagde leveringscontract met het voorziene ondertekende attest en verklaring wordt de inschrijving geweigerd.


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming

IV.1.4 Inlichtingen over een beperking van het aantal oplossingen of inschrijvingen tijdens de onderhandeling of de dialoog
Gebruikmaking van een procedure in achtereenvolgende fasen waarbij geleidelijk het aantal te bespreken oplossingen of ter onderhandeling openstaande inschrijvingen wordt beperkt: JA

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2017-12-20   09:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj):   2018-08-17


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
bestek en bijkomende informatie te downloaden via e-notificationsPlaatsbezoek vereist: Er is een verplicht plaatsbezoek aan de hieronder vermelde instellingen. Er dient hiervoor een afspraak gemaakt te worden met de schoonmaakverantwoordelijke van die instelling. De verantwoordelijke zal een rondeleiding met uitleg geven over de specifieke locatie en zal het attest van plaatsbezoek (verplicht bij de offerte te voegen) ondertekenen.De verplicht te bezoeken locaties zijn:1. WZC Biezenheem, H. Dewildestraat 6 te Bissegem contactpersoon voor afspraak : Roos Dooms 056/2445442. WZC Sint Jozef, Condedreef 16 te Kortrijk contactpersoon voor afspraak : Emily Maertens 056/2447563. WZC De Weister Lijstersstraat 2 te Aalbeke contactpersoon voor afspraak : Bike Vanneste 0499/7791554. WZC Ter Melle, Mellestraat 15 te Heule, OCMW administratie en Klooster, Budastraat 27- 37 te Kortrijk, contactpersoon voor afspraak : Katrien Dewispelaere 0473/832612De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33 ,  BE - 1040   Brussel
Tel:   +32 22349611
Internetadres(sen):   www.raadvanstate.be

VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Raad van State
Wetenschapsstraat 33 ,  BE - 1040   Brussel
Tel:   +32 22349611
Internetadres(sen):   www.raadvanstate.be

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2017-11-24

Annonces similaires du BDA :