Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : AG VESPA
Postadres : Generaal Lemanstraat 55 bus 4 , BE - 2018 Antwerpen
Contactpersoon: Cindy Janssens
Tel: +32 32592827
E-mail: cindy.janssens@vespa.antwerpen.be
Internetadres(sen): www.agvespa.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=289690
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Soft facilitair management & klusjes Generale Staf Referentienummer: AG VESPA-1509 Generale Staf-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 90900000
II.1.3. Type opdracht : diensten
II.1.4. Korte beschrijving
Het uitvoeren van soft facility management in het kantoorgebouw "Generale Staf", Paradeplein 25 te 2018 Antwerpen.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2017-11-23
AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST
VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd
VII.1.1. Reden voor de wijziging
Publicatie op de TED-website wijkt af van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen
VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
In de administratieve en bijzondere bepalingen, alsook in de inventaris werden wijzigingen aangebracht gemarkeerd in rode kleur. Eveneens werden 6 extra plannen als bijlage toegevoegd.