Ag Vespa

Soft facilitair management & klusjes Generale Staf



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  AG VESPA
Postadres :  Generaal Lemanstraat 55 bus 4 , BE - 2018   Antwerpen
Contactpersoon:   Cindy Janssens
Tel:   +32 32592827
E-mail:   cindy.janssens@vespa.antwerpen.be
Internetadres(sen):   www.agvespa.be   https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=289690


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Soft facilitair management & klusjes Generale Staf  
Referentienummer:   AG VESPA-1509 Generale Staf-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  90900000
II.1.3. Type opdracht :  diensten
II.1.4. Korte beschrijving
Het uitvoeren van soft facility management in het kantoorgebouw "Generale Staf", Paradeplein 25 te 2018 Antwerpen.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2017-11-23


AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST

VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd

VII.1.1. Reden voor de wijziging
Publicatie op de TED-website wijkt af van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen

VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
In de administratieve en bijzondere bepalingen, alsook in de inventaris werden wijzigingen aangebracht gemarkeerd in rode kleur. Eveneens werden 6 extra plannen als bijlage toegevoegd.

Annonces similaires du BDA :