Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : TMVW servicelijnen
Postadres : Stropstraat 1 , BE - 9000 Gent
Contactpersoon: Dorine Hantson
Tel: +32 92425759
E-mail: aankoop@farys.be
Internetadres(sen): https://www.farys.be/ https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=287239
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
AD-ALL-17-02 Raamovereenkomst voor de levering van diensten m.b.t. het uitvoeren van het onderhoud van diverse sportterreinen in natuurgras Referentienummer: TMVW A-AD-ALL-17-002-F02_2
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 77320000
II.1.3. Type opdracht : diensten
II.1.4. Korte beschrijving
De onderhavige opdracht betreft enerzijds het jaarlijks speelklaar maken (regeneratie) van sportterreinen en anderzijds het maaien van de sportterreinen in natuurgras en dit in diverse regio's:
PERCEEL 1 - regio Kust;
PERCEEL 2 - regio Brugge/Meetjesland;
PERCEEL 3 - regio Gent/Waasland;
PERCEEL 4 - regio Zuid-West-Vlaanderen/Vlaamse Ardennen;
PERCEEL 5 - regio Pajottenland/Brusselse rand/Hageland;
PERCEEL 6 - regio provincie Antwerpen;
PERCEEL 7 - regio provincie Limburg;
PERCEEL 8 - regio Brussels Hoofdstedelijk Gewest.
De raamovereenkomst wordt afgesloten voor een periode van 4 jaar. Indicatief kan rekening worden gehouden met een aanvang van het contract op 1 maart 2018.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2017-11-20
AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST
VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd
VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.1.2. Te corrigeren tekst in de oorspronkelijke aankondiging
Afdelingsnummer: IV.2.2)
Plaats waar de te wijzigen tekst staat: Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen
In plaats van:
Datum (dd/mm/jjjj): 2017-11-22
Te lezen:
Datum (dd/mm/jjjj): 2017-12-01
Afdelingsnummer: IV.2.7)
Plaats waar de te wijzigen tekst staat: Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend
In plaats van:
Datum (dd/mm/jjjj): 2017-11-22
Te lezen:
Datum (dd/mm/jjjj): 2017-12-01
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen
VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
BIJKOMENDE INFORMATIE d.d. 20/11/2017:
* Begeleidend schrijven aanpassingen inventarissen en technische bepalingen;
* Aangepaste inventaris voor alle percelen.
U dient bij uw offerte, middels een afzonderlijke nota, te verklaren dat u rekening hebt gehouden met deze bijkomende
informatie. GELIEVE GEBRUIK TE WILLEN MAKEN VAN DE MEEST RECENTE VERSIE VAN DE INVENTARISSEN BIJ HET INDIENEN VAN
UW OFFERTE.