Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Mobiliteit en Openbare Werken, Agentschap Wegen en Verkeer, Afdeling Wegen en Verkeer Antwerpen
Postadres : Lange Kievitstraat 111-113 bus 41 , BE - 2018 Antwerpen
Contactpersoon: ir. Tim Jochems
Tel: +32 32246861
E-mail: tim.jochems@mow.vlaanderen.be
Internetadres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=286128 https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=289971
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Renovatie brugdekvoegen viaduct Wilrijk (A12) Referentienummer: AWV A'pen-X10-A12-89_1M3D8E-15-24-F02_1
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 45221119
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
Doel van de aanneming
Het betreft de vernieuwing van 4 paar (achter elkaar gelegen) brugdekvoegen op het viaduct van Wilrijk (A12) tussen KP 33.2 en KP 31.4 over de ganse breedte van het viaduct (richting Antwerpen en richting Brussel). In totaal gaat het om het renoveren van 16 'individuele' bestaande brugdekvoegen.
Beschrijving der werken
De opdracht omvat hoofdzakelijk:
o het leveren, plaatsen, onderhouden en verwijderen van de nodige signalisatie
o het renoveren of vervangen van 16 brugdekvoegen volgens SB 260 H.32-31.5*
o het vervangen van de toplaag 3 m voor, 3 m na en in het midden van de voeg
o plaatselijk opbreken en herstellen van de geleideconstructies
o plaatselijk opbreken en herstellen van de middenberm
o het onderhoud van de werken gedurende de waarborgperiode.
De opdracht omvat hoofdzakelijk:
- vervanging van 16 brugdekvoegen volgens SB 260 H.32
- het onderhoud van de werken gedurende de waarborgperiode.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2017-11-20
AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST
VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd
VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.1.2. Te corrigeren tekst in de oorspronkelijke aankondiging
Afdelingsnummer: IV.2.2)
Plaats waar de te wijzigen tekst staat: Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen
In plaats van:
Datum (dd/mm/jjjj): 2017-11-20
Plaatselijke tijd: 11:15
Te lezen:
Datum (dd/mm/jjjj): 2017-11-21
Plaatselijke tijd: 10:00
Afdelingsnummer: IV.2.7)
Plaats waar de te wijzigen tekst staat: Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend
In plaats van:
Datum (dd/mm/jjjj): 2017-11-20
Plaatselijke tijd: 11:15
Te lezen:
Datum (dd/mm/jjjj): 2017-11-21
Plaatselijke tijd: 10:00
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen
VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
Wegens technische problemen op e-tendering wordt aanbesteding verdaagd naar 21/11/2017 10u