Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Afdeling Bovenschelde
Postadres : Guldensporenpark 105 , BE - 9820 Merelbeke
Contactpersoon: ir. Jeroen Verbelen
E-mail: jeroen.verbelen@wenz.be
Internetadres(sen): www.wenz.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=290259
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Dender. Herbouw stuwsluis Aalst. Fase 4. Referentienummer: A B S-16EGGE1728-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 45000000
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
Het voorwerp van de opdracht wordt gevormd door de realisatie van fase 4 van de herbouw van het stuwsluiscomplex van Aalst, meer bepaald voornamelijk het uitvoeren van nat en droog grondverzet in en naast de Dender tussen het bestaande en het nieuwe stuwsluiscomplex van Aalst.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE231
Voornaamste plaats van uitvoering: Aalst
II.2.4. Beschrijving
Het voorwerp van de opdracht wordt gevormd door de realisatie van fase 4 van de herbouw van het stuwsluiscomplex van Aalst, meer bepaald voornamelijk het uitvoeren van nat en droog grondverzet in en naast de Dender tussen het bestaande en het nieuwe stuwsluiscomplex van Aalst.
II.2.5. Gunningscriteria
Prijs
II.2.7. Looptijd
300 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
De werken van de door onderhavig bestek geregelde opdracht zijn gerangschikt in de (onder)categorie(ën) A, B en G, en de aanbestedende overheid is van oordeel dat ze tot de klasse 7 behoren.
Eventuele minimumeisen:
Onverminderd de bepalingen betreffende de erkenning van aannemer van werken, tonen de inschrijvers hun economische en financiële draagkracht aan door overlegging van de volgende documenten:1° het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's;De inschrijver dient de vereiste bewijsstukken toe te voegen aan de offerte.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
registratie vereist
Eventuele minimumeisen:
Onverminderd de bepalingen betreffende de erkenning van aannemer van werken, tonen de inschrijvers hun technische bekwaamheid en beroepsbekwaamheid aan door overlegging van de volgende documenten:1° een lijst van de werken die gedurende de afgelopen periode van maximaal vijf jaar werden verricht en vergezeld gaat van certificaten die bewijzen dat de belangrijkste werken naar behoren zijn uitgevoerd, zowel met betrekking tot de wijze van uitvoering als met betrekking tot het resultaat;2° een omschrijving van het gedeelte van de opdracht dat de inschrijver eventueel in onderaanneming wil geven;3° een beschrijving van de werktuigen, het materieel en de technische uitrusting die hij zal gebruiken waaruit blijkt dat hij over het nodige bagger- en grondverzetmaterieel beschikt om de bagger- en grondverzetwerken uit te voeren, rekening houdende met de omstandigheden van de projectzone en binnen de vooropgestelde termijn.De inschrijver dient de vereiste bewijsstukken toe te voegen aan de offerte.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2017-12-12 09:30
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2017-12-12
Plaatselijke tijd: 09:30
Adres: Merelbeke
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
BELANGRIJKE OPMERKINGDe bijlagen die van toepassing zijn op dit bestek, zijn op te vragen bij gunther.vandenberghe@wenz.be (09-292 12 75)- uitvoeringstermijn : zie bestek- Vanaf 1 januari 2017 moeten alle facturen die in het kader van deze opdracht worden ingediend op een elektronische manier (e-facturen in XML formaat) worden verstuurd. Meer info over e-invoicing is terug te vinden via https://overheid.vlaanderen.be/e-invoicing.- Bij toepassing van art. 26, §1, 2° b) van de wet heeft de aanbestedende overheid het recht deze opdracht te herhalen.- De inventaris wordt via een Excel-bestand ter beschikking gesteld.De inschrijver maakt gebruik van dit bestand voor het invullen van zijn inventaris.AAN DIT BESTAND MOGEN GEEN WIJZIGINGEN WORDEN AANGEBRACHT MET UITZONDERING VAN HET INVULLEN VAN DE GRIJZE INVULVELDEN.De inschrijver dient het ingevulde Excel-document te converteren naar een afdrukbaar pdf-bestand.ZOWEL HET EXCEL- ALS HET PDF-BESTAND MOETEN WORDEN OPGELADEN EN INGEDIEND VIAE-TENDERING.Bij tegenstrijdigheid tussen beide bestanden, wordt het pdf- bestand geacht de werkelijke bedoeling van de inschrijver te zijn en is het pdf-bestand aldus het enige rechtsgeldige.Een handleiding voor het omzetten van de inventaris van Excel naar pdf is beschikbaar ophttp://mow.vlaanderen.be/qc en is ook bijgevoegd als bijlage bij dit bestek.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State , BE Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2017-11-07